ترفندهای موثر افزایش بازدید سایت

نوشته شده:در 06 آبان 1400
زمان مطالعه: 05 دقیقه
افزایش بازدید سایت

اینستاگرام ویرا رو دنبال کنید

این سؤال که چگونه بازدید از وب سایت را افزایش دهیم هرگز قدیمی نمی‌­شود. اگر بلاگر، صاحب مشاغل یا طرفدار بازاریابی دیجیتال هستید، پس همیشه به دنبال راهی برای افزایش بازدید از سایت خواهید بود. از آنجا که موتورهای جستجو و شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی به طور مداوم الگوریتم­های خود را تغییر می­‌دهند، بنابراین چگونه می­‌توان با استفاده از  ترفندهای افزایش بازدید سایت، ترافیک را افزایش داد؟ در این مقاله شما را با ترفندهای افزایش بازدید سایت آشنا می‌کنیم.

ترافیک یکی از مهمترین پارامترهای وبلاگ شما است. هرچه تعداد بیشتری از افراد وبلاگ شما را پیدا کنند، افرادی که ایده‌های شما را می‌­خوانند بیشتر می­‌شود و متوجه افزایش بازدید سایت خود خواهید شد. امروزه می­‌توانید اقدامات زیادی انجام دهید که به بالا بردن بازدید وب سایت شما کمک زیادی می‌­کند. وبسایت‌­هایی موفق می‌شوند که به بازاریابی محتوا و آشنایی داشته و با ترفندهای افزایش بازدید سایت و درگیرکردن مخاطبان خود توجه می­‌کنند.

 

Trulli

تایید شده توسط ویرا

 

1 . تقویم محتوا ایجاد کنید

تقویم محتوا چیست ؟ یک برنامه ریز جامع است که شامل تمام فعالیت­‌ها و محتواهای منتشر شده شما در کانال‌های مختلف توزیع محتوا، وب سایت، وبلاگ و رسانه‌­های اجتماعی است. هدف از ایجاد تقویم محتوا، ارائه یک اطلاعات کلی واحد از تمام فعالیت­‌های شما و پیگیری روند پیشرفت است.

2 . دستورالعمل‌های نوشتن مطالب را تنظیم کنید

دستورالعمل­‌های نوشتن محتوا به استانداردسازی کیفیت محتوای شما کمک می­‌کند. برخی از این تنظیمات عبارت‌اند از:

🔹 الزامات قالب بندی محتوا

🔹 طول مطالب

🔹 استفاده از تصویر

🔹 لینک داخلی و خارجی

🔹 الزامات جستجوگرها

 

ترفند افزایش بازدید سایت

 

3 . محتوای آموزشی ایجاد کنید

هنگامی‌که یک سیستم رسمی برای مدیریت بر تولید و کیفیت محتوا تنظیم کردید، نوبت به نوشتن می‌رسد. مشخص کنید که کدام نوع از محتوا را می­‌خواهید بر اساس ویژگی­‌های مخاطب مورد نظر و رقبای خود تولید کنید. برخی از انواع محتوای بازاریابی عبارت‌اند از:

برای آموزش وبلاگ نویسی حرفه‌ای پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله‌ای که برایتان آماده کرده‌ایم را مطالعه نمایید.

4 . از کلمات کلیدی به طور مؤثر استفاده کنید.

کلمات کلیدی برای راهنمایی خوانندگان به سمت محتوای با کیفیت است. پرکردن سایت با کلمات کلیدی می‌تواند منجر به رتبه بندی بسیار بالای سایت شود. به کلمات کلیدی‌ای که می­‌توانید در مورد آنها مطلب بنویسید و اینکه با هدف سایت شما مطابقت دارد، پایبند باشید. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی به طور طبیعی در متن جریان دارند یا از آنها در سرصفحه­‌هایی استفاده کنید که محتوای شما را به طور دقیق توصیف می­‌کنند. شما باید کلمات کلیدی با حجم بالای جستجو را پیدا کنید و آنها را در محتوای خود بگنجانید. انجام این کار بهترین راه برای رتبه بندی و افزایش بازدید سایت است.

 

چطور بازدید سایت رو افزایش بدیم

 

5 . داده‌ها را جمع آوری کنید و گزارش انتشار دهید.

دسترسی به وب سایت جدید می‌­تواند سخت باشد؛ به خصوص وقتی هنوز محتوای زیادی برای نوشتن متن‌های روزانه ندارید؛ بنابراین در روزهای ابتدایی شروع به کار، به کیفیت و کمیت تمرکز کنید. در اینترنت جستجو کنید و اطلاعات جالبی را جمع آوری کنید، سپس آنها را در یک گزارش جامع دسته بندی کنید و در وبسایت­ خود منتشر کنید.

6 . پادکست بسازید

محبوبیت روزافزون پادکست، آن را به ابزاری عالی برای افزایش بازدید از سایت تبدیل می‌­کند. شما می­‌توانید لینک­‌هایی را به محتوای مربوطه که در توضیح پادکست ذکر کرده‌اید، اضافه کنید. تهیه‌­ی پادکست از محتوای منتشر شده راه خوبی برای شناخته شدن و بین وبلاگ­های مختلف است. همچنین، شما می­‌توانید با همکاری با وبسایت­های دیگر که پادکست منتشر می­‌کنند، مشارکت کنید. در عنوان پادکست یا زیر پادکست­ها لینک وبسایت قرار داده می‌­شود و به مخاطبان کمک می­‌کند تا اگر محتوای شما جذاب بود، مخاطبین به وسایت شما هم مراجعه کنند و بازدید وبسایت­تان افزایش پیدا کند.

ما در یک مقاله دیگر به طور مفصل به موضوع پادکست چیست پرداخته‌ایم. برای آشنایی با بهترین پادکست‌های ایرانی و خارجی پیشنهاد می‌کنیم حتما مطالعه نمایید.

7 . به سئو سایت توجه کنید

اگر از خودتان می‌­پرسید که چگونه میزان بازدید وبسایت را به صورت ارگانیک افزایش دهید، سئو سایت بهترین انتخاب است. ابزار فنی سئو به شما کمک می­‌کند تا زمینه‌­های بهبود وبسایت خود را از نظر سرعت بارگذاری صفحه، قابلیت استفاده از وبسایت، پیمایش و کدگذاری پیدا کنید. پیوندهای داخلی این اهداف را دنبال می­‌کنند: افزایش بازدید سایت و صفحات وبسایت و نشان دادن ارتباط بین مطالب مختلف؛ بنابراین افزودن پیوندهای داخلی به سایر مطالب مرتبط وبسایت یکی از ترفندهای افزایش بازدید سایت است.

 

راه های افزایش بازدید سایت

 

8 . از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید

گوگل آنالیتیکس ابزار بسیار خوبی برای بررسی بخشهای مختلف وبسایت­ شماست. به‌وسیله‌­ی این ابزار متوجه می­‌شوید که کدام صفحه‌­ی وبسایت پربازدیدتر است؛ اطلاعات گوگل آنالیتیکس را بررسی کنید و از آنها در زمینه­‌ استراتژی محتوا استفاده کنید.

9 . تبلیغات را فراموش نکنید

احتمالاً موثرترین راه برای تبلیغ خدمات­ شما، تبلیغ در شبکه­‌های اجتماعی است. هرچند مدیریت چندین حساب دشوار است، اما اگر بتوانید در شبکه‌­های اجتماعی مختلف فعالیت داشته باشید، به بالا بردن بازدید وب سایت کمک زیادی می‌کند. بهترین گزینه برای تبلیغات آنلاین، فیسبوک، گوگل، یاهو و اینستاگرام هستند. شما می­‌توانید در رسانه­‌های اجتماعی مختلف تبلیغاتی با استفاده از ویدیو، تصاویر یا متن قرار دهید تا بازدید وبسایت­ خود را افزایش دهید.

10 . مطالب قدیمی وبسایت را آپدیت کنید

اگر به فکر بالا بردن بازدید وبسایت هستید، به‌روزرسانی مطالب و محتواهای سایت را فراموش نکنید. احتمالاً برخی از مطالب سایت را مدت‌ها قبل منتشر کردید، پس باید این محتواها را دوباره برای افزایش بازدید سایت بروزرسانی کنید.

 

آپدیت محتوا

4.6/5 - (9 امتیاز)
سخن نهایی
اگر سایتی را ایجاد کرده‌­اید و نمی‌­دانید که چطور با استفاده از ترفندهای افزایش بازدید سایت مخاطبان بیشتری را بدست آورید، این مطلب به شما کمک زیادی خواهد کرد. افزایش بازدید سایت راه رسیدن به موفقیت را برای شما به عنوان یک بلاگر، صاحب مشاغل مختلف، طرفدار بازاریابی دیجیتال هموار می­‌کند. پس اگر سایت را تأسیس کرده و به دنبال پیشرفت در حرفه و شغل­تان هستید، توجه زیادی به راه‌­های افزایش بازدید از سایت داشته باشید.
Picture of فائزه اعلمی
فائزه اعلمی

مارکتینگ، آموزش و نوشتن ۳ علاقه‌مندی بزرگ منه! این مقالات تلفیقی از هر ۳ مورده. نظرات‌تون ارزشمنده؛ می‌خونمشون:)

سایر مقالات

جدید ترین مطالب ویرا رو از دست نده

36 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز شما باید به یک سری موارد توجه کافی را داشته باشید:
      حفظ اعتبار ایمیل،ارسال محتوای با ارزش،ساخت یک لیست از مخاطبین برای ایمیل،دادن حق انتخاب به مخاطب،اولویت‌بندی،پاکسازی فهرست پست الکترونیکی به طور منظم
      نظارت بر معیارهای موجود در ایمیل،قانون‌مند بودن

  1. من همیشه سایت های دیگه رو دنبال میکنم اما تمام مطالب اینجاهم بی نظیره

  2. سلام .. واقعا تفاوتتون با متن های دیگه کاملا مشخصه … فوق العاده اید

    1. سلام وقت بخیر
      بله، شما میتوانید از طریق اکانت @viiraco با پیج اینستاگرام ما در ارتباط باشید🌸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *