آشنایی با اپلیکیشن کسب و کار

نوشته شده : 15 اسفند 1401
زمان مطالعه : 10 دقیقه
آشنایی با اپلیکیشن کسب و کار

اینستاگرام ویرا رو دنبال کنید

باتوجه به اینکه تعداد افرادی که از اپلیکیشن‌های تلفن همراه استفاده می‌کنند، بسیار زیاد است، با طراحی اپلیکیشن می‌توانید کسب و کار خود را گسترش دهید؛ چراکه اپلیکیشن‌ها بخش عظیمی از زندگی افراد را به خود اختصاص داده است؛ بنابراین باتوجه به اهمیت اپلیکیشن‌ها امروز تصمیم داریم به بررسی موضوع « اپلیکیشن کسب و کار » بپردازیم تا با شناخت کافی انواع اپلیکیشن موبایل، در جهت بهبود تجارت خود قدم بردارید؛ پس تا انتهای مقاله امروز همراه ما و تیم کارشناسان پیشگامان ویرا باشید.

 

Trulli

تایید شده توسط متخصصین بخش برنامه نویسی ویرا

 

شناخت اپلیکیشن های کسب و کار منابع انسانی

جذب نیروی متخصص، یکی از قسمت‌های بسیار مهم برای هر کسب و کاری است؛ درواقع وجود نیروهای کاربلد و حرفه‌ای یکی از عوامل بسیار مهم در تحقق اهداف تجاری به حساب می‌آید.

شناخت اپلیکیشن‌های کسب و کار منابع انسانی

اپلیکیشن TSheets

پرسنل با استفاده از اپلیکیشن TSheets می‌توانند زمان شروع کار خود را در این نرم افزار گزارش دهند تا طبق گزارشات ثبت شده، مدیران از زمان شروع به کار پرسنل خود اطلاع پیدا کنند؛ از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به هشدارهای خودکار، مرخصی پرسنل و پروژه‌هایی که پرسنل در آن مشغول به کار هستند، اشاره کرد.

 

حتما بخوانید : بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت

 

نرم افزار ActiveTrak

نرم افزار ActiveTrak قابل اجرا بر روی هر دو سیستم عامل اندروید و ios است که با استفاده از آن می‌توان نحوه عملکرد پرسنل را با استفاده از FreeBSD ، مک او اس، ویندوز، لینوکس و … بررسی کرد؛ البته درنظر داشته باشید که این اپلیکیشن نمی‌تواند گوشی را ردیابی کند.

نرم افزار ActiveTrak

اپلیکیشن BambooHR

اگر می‌خواهید به صورت دقیق عملکرد پرسنل را تحت نظر داشته باشید، اپلیکیشن BambooHR یکی از نرم افزارهایی است که استفاده از آن را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.

نرم افزار Zoho Recruit

با استفاده از نرم افزار Zoho Recruit می‌توانید بهترین پرسنل را برای کسب و کار خود استخدام کنید و عملکرد آن‌ها را تحت نظر بگیرید؛ این نرم افزار برای هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید بسیار مناسب است.

نرم افزار Zoho Recruit

اپلیکیشن Fairsail HRMS

این نرم افزار بیشتر مناسب شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی است که می‌خواهند از یک اپلیکیشن قدرتمند برای مدیریت مالی خود استفاده کنند.

نرم افزار SuccessFactors Perform and Reward

SuccessFactors Perform and Reward جزو اپلیکیشن‌های مدیریت hr است که با استفاده از سیستم عامل اندروید و آی او اس می‌توانید عملکردها و گزارش‌ها را بررسی کنید.

نرم افزار Deputy

اگر جزو افرادی هستید که تصمیم دارید، برنامه کاری پرسنل خود را به صورت دقیق بررسی و تنظیم کنید، پیشنهاد می‌کنیم نرم افزار Deputy را انتخاب کنید؛ درحقیقت ویژگی بسیار خوب این نرم افزار، ارسال اعلان‌های گروهی است که برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios قابل استفاده است.

اپلیکیشن Zenefits

Zenefits جزو نرم افزارهای بسیار کارآمد مدیریت منابع انسانی است که اطلاعات و یا داده‌های گزارش شده را می‌توان توسط آن ثبت و بررسی کرد.

 

برای سفارش “طراحی اپلیکیشن فروشگاهی” کلیک کنید.

 

بررسی اپلیکیشن های کسب و کار حسابداری

یکی از دغدغه‌هایی که اغلب مدیران تجارت با آن مواجه هستند، کنترل مسائل مالی همچون ثبت مسائل مالی، محاسبه سود و محاسبه ضرر و زیان‌های کسب و کار است؛ به همین دلیل باید از برترین نرم افزارهای حسابداری استفاده کنید.

اپلیکیشن Expensify

Expensify یکی از اپلیکیشن‌هایی است که با استفاده از سیستم عامل اندروید می‌توانید اطلاعات مربوط به مسائل مالی را در آن ثبت کنید؛ در واقع این نرم افزار محیطی کاملا کاربرپسند دارد؛ از این رو کار کردن با آن برای شما بسیار آسان است.

اپلیکیشن Expensify

نرم افزار NetSuite OneWorld

اپلیکیشن NetSuite OneWorld برای کسب و کارهای بزرگی که می‌خواهند برنامه‌های مالی خود را مدیریت کنند، گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود؛ درواقع می‌توان گفت که NetSuite OneWorld یک اپلیکیشن کارآمد برای گوشی‌های همراه است که بدون نیاز به کامپیوترهای شخصی می‌توان اطلاعات مالی کسب و کار را در آن ثبت کرد.

اپلیکیشن Acumatica

برای استفاده از نرم افزار Acumatica باید به اینترنت متصل باشید تا به اطلاعات مربوط به حسابداری کسب و کار خود در این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید؛ مزیت بسیار خوب این اپلیکیشن این است که قابل نصب بر روی سیستم عامل‌های اندروید و ios است.

 

برای سفارش “طراحی اپلیکیشن سفارش غذا” کلیک کنید.

 

بررسی اپلیکشن مدیریت داده در کسب و کار

یکی از اقداماتی که باعث تثبیت جایگاه شما در بین سایر رقبا می‌شود، تجزیه و تحلیل و مدیریت داده‌ها به صورت صحیح است؛ درواقع این دسته از نرم افزارها در بررسی و تحلیل هر چه بهتر اطلاعات مثمرتر هستند.

اپلیکیشن Salesforce Sales Cloud Professional

Salesforce Sales Cloud Professional جزو نرم افزارهای قدرتمند و منعطف CRM به حساب می‌آید که با تجزیه و تحلیل داده‌ها می‌توانید جایگاه بسیار خوبی را برای کسب و کار خود به دست آورید.

نرم افزار Sprout Social

نرم افزار کسب و کار Sprout Social یکی دیگر از اپلیکیشن‌های تاثیرگذار برای تجزیه و تحلیل اطلاعات است که استفاده از آن را به شما توصیه می‌کنیم.

نرم افزار Sprout Social

اپلیکیشن Zoho CRM

درحقیقت می‌توان گفت که نرم افزار Zoho CRM از لحاظ امکانات شباهت بسیار زیادی به اپلیکیشن Salesforce Sales Cloud Professional دارد که با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات را مورد بررسی قرار دهید.

 

برای سفارش “طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی” کلیک کنید.

 

آشنایی با اپلیکیشن همکاری و ارتباطات در کسب و کار

نرم افزارهای همکاری و ارتباطات به شما در بهبود بازاریابی و فروش خدمات کمک شایانی می‌کنند؛ در ادامه نمونه‌هایی از این اپلیکیشن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

نرم افزار RingCentral

برای شرکت در تماس‌های کنفرانسی و ارسال متن و پیامک می‌توانید از نرم افزار RingCentral که قابل نصب و راه‌اندازی بر روی سیستم عامل‌های اندرویدی و ios است، استفاده کنید.

اپلیکیشن Freshdesk

با استفاده از نرم افزار Freshdesk می‌توانید فایل‌ها، دستور العمل‌ها و اعلان‌های جدید را در نرم افزار ثبت کنید؛ برای راه اندازی اپلیکیشن Freshdesk می‌توانید از نسخه آی او اس و اندروید استفاده کنید.

اپلیکیشن Freshdesk

نرم افزار ClickMeeting

نرم افزار کسب و کار ClickMeeting یکی از نرم افزارهایی است که امکان استفاده از سرویس‌های ویدیو کنفرانس را برای شما مهیا می‌کند؛ نرم افزار ClickMeeting قابل استفاده در کلیه سیستم عامل‌هایی همچون اندروید، آی او اس و بلک بری است.

اپلیکیشن SurveyMonkey

با استفاده از اپلیکیشن SurveyMonkey می‌توانید یک نظرسنجی آنلاین را برای کاربران فراهم کنید؛ علاوه‌بر آن با استفاده از این نرم افزار امکان تحلیل و ارسال نظرسنجی‌ها وجود دارد.

نرم افزار Zoho Docs Standard

Zoho Docs Standard یکی از اپلیکیشن‌های مدیریت اسناد است که از طریق آن می‌توانید انواع فایل‌های اشتراکی را بسازید که با استفاده از سیستم عامل اندروید و آی او اس می‌توان از آن‌ها استفاده کرد؛ علاوه‌ بر آن برای دسترسی به این فایل‌ها نیازی به اتصال اینترنت ندارید.

نرم افزار Slack

نرم افزار کسب و کار Slack می‌تواند در سازمان‌دهی به کانال‌های مختلف موثر باشد؛ این نرم افزار به آسانی می‌تواند با سایر سیستم‌های خارجی نیز ارتباط برقرار کند؛ علاوه‌ بر آن اپلیکیشن Slack از قابلیت پنهان کردن اطلاعات محرمانه نیز برخوردار است.

نرم افزار Slack

اپلیکیشن Citrix Share File Business

اگر می‌خواهید از یک نرم افزار همکاری و ارتباط بسیار امن استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن Citrix Share File Business است؛ این نرم افزار را می‌توانید روی کلیه سیستم عامل‌های مختلف نصب کنید؛ از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این نرم افزار می‌توان به قابلیت از کار انداختن IT توسط مدیران اشاره کرد.

نرم افزار Trello

با نرم افزار ترلو می‌توانید پروژه‌های کسب و کار خود را مدیریت کنید؛ علاوه‌بر آن با استفاده از این نرم افزار، پرسنل اسناد و فایل‌های موردنظر خود را در ترلو ثبت می‌کنند.

 

برای سفارش “طراحی اپلیکیشن پزشکی” کلیک کنید.

 

سایر اپلیکیشن کسب و کار

🔹 نرم افزار Inkflow

پیاده‌سازی ایده‌های جدید یکی از عواملی است که در ایجاد تمایز کسب و کار شما بسیار موثر است؛ بنابراین اگر جزو افرادی هستید که می‌خواهید ایده‌های خود را به سرعت ثبت کنید، پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن Inkflow استفاده کنید؛ ویژگی مثبت این نرم افزار این است که می‌توانید ایده‌های خود را در قالب PDF در اختیار سایر پرسنل یا همکاران خود قرار دهید؛ البته این نرم افزار فقط بر روی نسخه آی او اس قابل نصب و اجراست.

🔹 اپلیکیشن WhatsApp

WhatsApp یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن‌های پیام رسان است که اغلب کسب و کارها از آن برای ارتباط با مشتریان و ارسال فایل استفاده می‌کنند.

🔹 نرم افزار کسب و کار Evernote

با استفاده از نرم افزار Evernote می‌توانید ایده‌ها و فایل‌های خود را به اشتراک بگذارید؛ ناگفته نماند که این نرم افزار از قابلیت ویرایش اسناد نیز برخوردار است.

5/5 - (1 امتیاز)
سخن نهایی
اپلیکیشن‌ها یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند در بهبود کسب و کار شما هستند که باید از آن‌ها به درستی استفاده کنید؛ امیدواریم که از خواندن مقاله امروز « اپلیکیشن کسب و کار » لذت برده باشید و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. شرکت پیشگامان ویرا یکی از حرفه‌ای‌ترین مجموعه‌هایی است که در زمینه طراحی اپلیکیشن و وبسایت فعالیت می‌کند؛ بنابراین اگر قصد راه‌اندازی نرم‌افزار کسب و کار را دارید، با کارشناسان شرکت پیشگامان ویرا درارتباط باشید تا شما را به صورت دقیق راهنمایی کنند و اطلاعات تکمیلی درباره قیمت طراحی اپلیکیشن را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. ویرا با آغوشی باز پذیرای نظرات و سؤالات شماست؛ برای ما کامنت بگذارید.
Picture of فائزه اعلمی
فائزه اعلمی

مارکتینگ، آموزش و نوشتن ۳ علاقه‌مندی بزرگ منه! این مقالات تلفیقی از هر ۳ مورده. نظرات‌تون ارزشمنده؛ می‌خونمشون:)

سایر مقالات

جدید ترین مطالب ویرا رو از دست نده

43 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *