ایده ساخت اپلیکیشن

نوشته شده در: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه : 7 دقیقه
پیشنهاد ساخت اپلیکیشن

اینستاگرام ویرا رو دنبال کنید

ایده‌های ساخت اپلیکیشن فراوانی وجود دارد اما یافتن بهترین ایده‌ها معمولا راحت نیست. در این نوشته سعی می‌کنیم تا شما را با 8 مورد از ایده‌های پولساز و جالب برای طراحی اپلیکیشن موبایل آشنا کنیم. با ویرا همراه باشید.

Trulli

تایید شده توسط متخصصین بخش برنامه نویسی ویرا

 

ایده برای ساخت اپلیکیشن طراحی دکوراسیون داخلی 

ایده ساخت اپلیکیشن مجازی برای طراحی دکوراسیون داخلی یکی از ایده‌های موفق و پولساز به نظر می‌رسد؛ زیرا چنین اپلیکیشنی بدون شک خریدارانی چون شرکت‌های دکوراسیون داخلی را به همراه خواهد داشت. برای مثال برنامه‌ای را تصور کنید که بتواند به سرعت و با رعایت تمام اصول، دکوراسیون داخلی منزل را تغییر دهد.

شما می‌توانید این اپلیکیشن را به گونه‌ای طراحی کنید که از طریق آن امکان انجام اموری چون تغییر رنگ دیوارها، تنظیم نور مناسب، چیدمان مبل‌ها، حذف یا اضافه کردن پرده‌ها، رنگ لوازم‌خانگی و … را داشته باشید. این ایده برای ساخت اپلیکیشن می‌تواند بسیار عالی و پردرآمد باشد، زیرا شرکت‌های دکوراسیون داخلی، فروشگاه‌های مبل و این دست از مشاغل به دنبال چنین اپلیکیشنی هستند تا با استفاده از آن بازار کار خود را رونق بخشند. در نتیجه شما نیز با این ایده ساخت اپلیکیشن به موفقیت خواهد رسید.

 

جهت مشاهده “نمونه کار طراحی اپلیکیشن” کلیک کنید.

 

ایده ساخت اپلیکیشن موبایل برای ترجمه متون انگلیسی

ایده ساخت اپلیکیشن موبایل برای ترجمه متون انگلیسی یکی از ایده‌های خلاقانه و موفقیت آمیز به نظر می‌رسد، زیرا جای چنین اپلیکیشنی در ایران واقعا خالی است. همان‌طور که می‌دانید، امروزه متن‌های انگلیسی در همه‌جا دیده می‌شوند و از آنجایی که هر فردی توانایی ترجمه این متن‌ها را ندارد، چنین برنامه‌ای می‌تواند بسیار کاربردی باشد. در حقیقت شما می‌توانید با طراحی اپلیکیشن ترجمه هم برای خود یک راه درآمدزایی ایجاد و هم به بسیاری از افراد کمک کنید.

البته دقت داشته باشید که دیکشنری‌های گوناگونی برای چنین هدفی تا به حال طراحی شده که شما متن یا کلمه مورد نظر را می‌نویسید و سپس ترجمه آن را مشاهده خواهید کرد؛ اما تا به حال اپلیکیشن ایرانی که بتوانید با استفاده از دوربین، متن انگلیسی را به صورت لحظه‌ای به فارسی ترجمه کند طراحی نشده و همین موضوع یکی از بهترین ایده‌های ساخت اپلیکیشن به شمار می‌آید. دقت داشته باشید که اگر بتوانید این اپلیکیشن را خوب بسازید، در روز اول بسیاری از دانش آموزان، دانشجویان و حتی دیگر افراد آن را خریداری می‌کنند و روزبه‌روز شرایط بهتری را تجربه خواهید کرد.

 

برای سفارش “طراحی اپلیکیشن فروشگاهی” کلیک کنید.

 

ایده ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS برای کنترل هوشمند خانه

ایده ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS برای کنترل هوشمند خانه می‌تواند یک ایده جالب و موفق باشد. همان‌طور که می‌دانید، امروزه در زمینه تکنولوژی پیشرفت‌های بسیاری داشته‌ایم، به طوری که شاهد طراحی خانه‌های هوشمند هستیم. حال اگر شما بتوانید اپلیکیشنی را برای گوشی‌های اندروید و آی او اس طراحی کنید که از طریق آن امکان کنترل تمام دستگاه‌های هوشمند فراهم شود، بسیار کاربردی خواهد بود. دقت داشته باشید که تمام لوازم و وسایل به کار رفته در خانه‌های هوشمند به صورت جداگانه کنترل می‌شوند و وجود یک اپلیکیشن که بتوان با آن کنترل تمام وسایل را مدیریت کرد، حائز اهمیت است.

ایده اپلیکیشن اندروید

ایده ساخت اپلیکیشن برای تناسب‌اندام

همان‌طور که می‌دانید، امروزه افراد بسیاری به مسئله تناسب‌اندام اهمیت می‌دهند و به دنبال راه‌های گوناگونی برای تحقق این موضوع هستند. حال اگر شما بتوانید ایده ساخت اپلیکیشن برای تناسب‌اندام را به درستی عملی کنید، برنامه شما فروش خوبی را تجربه خواهد کرد.

البته دقت داشته باشید که پیشنهاد ساخت اپلیکیشن تناسب‌اندام زمانی موفق خواهد شد که شما به برخی از ویژگی‌ها توجه داشته باشید. برای مثال می‌توان به مواردی چون نظارت بر مصرف غذا، برنامه رژیم غذایی، نظارت بر مصرف آب، میزان فعالیت‌های فیزیکی و … اشاره کرد.

 

برای سفارش “طراحی اپلیکیشن املاک” کلیک کنید.

 

ایده اپلیکیشن اندروید و IOS برای ترجمه کتاب‌های ناب ایرانی برای بازار جهانی

ایران یکی از کشورهایی است که کتاب‌های بسیاری توسط نویسندگان در آن به ثبت رسیده است و از آنجایی که کار ترجمه، چاپ و ارسال آن به کشورهای دیگر هزینه و سختی‌های بسیاری دارد، شما می‌توانید یک ایده ساخت اپلیکیشن برای چنین کاری را عملی کنید.

شما باید کتاب‌هایی که در کشور پرطرفدار هستند را شناسایی کنید و با استفاده از اپلیکیشنی که طراحی کرده‌اید، آن را برای مردم کشورهای دیگر آماده سازید. حتی شما می‌توانید کتاب‌های مربوط به مسائل دینی را برای کشورهای مسلمان آماده کنید و از این طریق به درآمد خوبی برسید. به علاوه اینکه هزینه طراحی اپلیکیشن در این زمینه بسیار پایین است.

ایده برای ساخت اپلیکیشن موبایل

ایده ساخت اپلیکیشن موبایل برای تشخیص صدای نوزاد

همان‌طور که مطالعه کردید تا به اینجا ایده‌ های جالب برای ساخت اپلیکیشن را مورد بررسی قرار دادیم؛ اما اپلیکیشن تشخیص صدای نوزاد می‌تواند یک ایده جالب و خلاقانه باشد. مسلما شما نیز از گریه‌های ناگهانی و بدون دلیل نوزادان مطلع هستید و می‌دانید که گاهی اوقات مادران قادر به تشخیص دلیل گریه کودکان خود نیستند. حال اگر شما بتوانید اپلیکیشنی را طراحی کنید که در ساخت آن از پزشکان کودک نیز کمک بگیرید، بسیار موفق خواهید شد. این برنامه باید به گونه‌ای باشد که صدای گریه بچه به عنوان ورودی پذیرفته و از آن سمت طبق تشخیص پزشک دلیل گریه و راه‌حل معرفی شود.

 

برای سفارش “طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال” کلیک کنید.

 

ایده برای ساخت یک اپلیکیشن برای مدیریت مخارج

مشکلات و بی‌نظمی‌های مالی از جمله مشکلاتی هستند که بسیاری از افراد با آن روبرو می‌شوند. برای مثال برخی از افراد تاریخ چک‌هایی که دارند، پولی که قرض داده‌اند یا گرفته‌اند و مسائل این چنینی را فراموش می‌کنند. حال اگر شما بتوانید اپلیکیشنی را طراحی کنید که افراد بتوانند با آن تاریخ بدهی‌ها، دریافتی و خروجی‌هایی که دارند را کنترل کنند، قطعا ایده شما موفقیت لازم را به دست خواهد آورد.

حتی شما می‌توانید بخشی از این اپلیکیشن را به آموزش نیز اختصاص دهید و راه‌هایی که افراد می‌توانند از طریق آن مخارج خود را مدیریت کنند را تحلیل کنید. این موضوع می‌تواند طرفداران بیشتری داشته باشد و همین موضوع باعث شود که فروش خوبی را از این ایده ساخت اپلیکیشن به دست آورید.

ایده برای ساخت اپلیکیشن تحویل آنلاین سوخت

صف‌های پمپ‌بنزین هر کسی را کلافه می‌کند و قطعا اگر بتوانید ایده مربوط به ساخت یک اپلیکیشن برای تحویل آنلاین سوخت را عملی کنید، قطعا به موفقیت خواهید رسید. شما باید این برنامه را به گونه‌ای طراحی کنید که فرد بتواند بر اساس موقعیت خودرو خود درخواست بنزین داشته باشد و سپس کامیون سوخت به محل مورد نظر رفته و سوخت لازم برای خودرو را تامین کند.

5/5 - (2 امتیاز)
سخن نهایی
در این مقاله 8 ایده ساخت اپلیکیشن را مورد بررسی قرار دادیم. حال اگر شما به دنبال کسب درآمد از اپلیکیشن و موفقیت هستید، می‌توانید هر یک از ایده‌ های طراحی اپلیکیشن را به بهترین نحو عملی کنید و به آنچه می‌خواهید برسید. امیدواریم در این مطلب توانسته باشیم تا شما را با چند ایده‌ی  عالی برای طراحی و ساخت اپلیکیشن آشنا نماییم. برای گسترش ایده‌های خود می‌توانید با ما د رارتباط باشید. متخصصین ویرا همواره آماده مشاوره طراحی اپ هستند. نظرات خود را در قسمت زیر با ما در میان بگذارید.
Picture of فائزه اعلمی
فائزه اعلمی

مارکتینگ، آموزش و نوشتن ۳ علاقه‌مندی بزرگ منه! این مقالات تلفیقی از هر ۳ مورده. نظرات‌تون ارزشمنده؛ می‌خونمشون:)

سایر مقالات

جدید ترین مطالب ویرا رو از دست نده

47 پاسخ

  1. باوجود اپلیکیشن های قدرت متند میتونیم تو ساخت اپلیکیشن های مشابه به اون موفق بشیم؟

    1. سلام وقت بخیر بله خانم علیرضایی شما باتوجه به ایده هایی که دارید میتونید اپلیکیشن جدید تر و بهتری بسازید

    1. خوشحالیم که مقاله براتون مفید بوده و ممنونیم از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *