نحوه اخذ کد شامد اپلیکیشن

کد شامد اپلیکیشن چیست؟

یکی از چالش‌هایی که اکثر برنامه‌ نویسان با آن مواجه هستند، عدم وجود قوانین خاصی برای کپی رایت در ایران است. پس از  راه اندازی اپلیکیشن و انتشار آن در پلتفرم‌های مختلف، احتمالاً به این فکر می‌کنید که اگر کسی از این اپلیکیشن کپی کند، چگونه قرار است با او برخورد کنید؟ آیا مدرکی دارید که نشان دهد این اپلیکیشن به نام شما ثبت شده است؟

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رفع این مشکل، یک کد شامد یا شناسه الکترونیکی ثبت ملی محتوای دیجیتال در اختیار شما قرار می‌دهد که نشان ‌دهنده حق مالکیت شما بر آن اپلیکیشن است. این کد تنها به دارندگان اپلیکیشن محدود نشده و تمامی افرادی که دارای وب‌سایت، کانال‌های شبکه‌های اجتماعی، محصولات دیجیتال و … هستند، باید کد شامد را تهیه کنند. شامد، کدی الکترونیکی است که از طرف وزارت ارشاد اسلامی اعطا خواهد شد که دریافت کد به منزله تایید هویت آن محصول دیجیتال است.

فواید دریافت کد شامد

زمانیکه اپلیکیشن خود را در سامانه اپلیکیشن رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد ثبت می‌کنید، یک شناسنامه به محصول خود هدیه داده‌اید و این کار مزایای زیادی خواهد داشت:

نکات مهم دریافت کد شامد اپلیکیشن

در هنگام اقدام برای دریافت کد شامد در سامانه اپلیکیشن رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد،  جهت پیشگیری از بروز هرگونه مشکل باید به موارد زیر توجه شود: 

آماده‌اید؟

مشاوره رایگان

 به‌صورت رایگان از تیم مشاوران خبره ویرا مشورت بگیرید

ثبت نام کد شامد

همانطور که پیش‌تر بررسی کردیم، اخذ کد شامد اپلیکیشن، مزایای زیادی دارد و با دریافت این کد، هم از کپی شدن برنامه خود جلوگیری خواهید نمود، هم کاربرانی که از اپلیکیشن شما استفاده می‌کنند نیز خیالی آسوده‌تری داشته و اعتماد بیشتری به برنامه شما پیدا خواهند کرد.

دریافت کد شامد

فقط با 250 هزار تومان
250.000
تومان
  • تنها یک قدم تا ثبت نام و دریافت کد شامد

"*" indicates required fields

لطفا وضعیت حقوقی خود را مشخص کنید؟
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نظرات، پرسش و پاسخ

58 پاسخ

    1. سلام بله دوست عزیز شما میتونید از طریق اکانت زیر به کانال تلگرامی ما دسترسی داشته باشید:
      @pishgamviraa

    1. کارشناسان ویرا در تمامی مراحل (از مشاوره رایگان تا انجام پروژه) در خدمت شما هستند،برای ثبت سفارش با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید:
      09045068252

  1. خیلی خیلی عالی بود . اصلا انتظار نداشتم یک چنین مطلبی رو رایگان اینجا بخونم !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4/5 - (1 امتیاز)