چگونه ادمین اینستاگرام اضافه کنیم؟ نحوه اضافه کردن ادمین اینستا

آپدیت شده : 1 شهریور 1402
زمان مطالعه : 4 دقیقه
چگونه ادمین اینستاگرام اضافه کنیم

اینستاگرام ویرا رو دنبال کنید

اگر شما صاحب یک صفحه‌ اینستاگرام تجاری با تعداد فالور بالا هستید و برای سبک شدن کارها این سوال را در ذهن خود دارید که چگونه ادمین اینستاگرام اضافه کنیم؟ باید به شما این نوید را بدهیم که به جای مناسبی مراجعه نموده‌اید. ما در بخش بعدی جواب همین سوال را به شما عزیزان داده‌ایم. اما قبل از آن باید با چگونگی ادمین شدن در اینستاگرام آشنایی داشته باشید که در بخش آموزش ادمین اینستاگرام به این موارد پرداخته‌ایم. در این مقاله نیز با ویرا همراه باشید که روش‌های اضافه کردن ادمین اینستاگرام را زیر ذره بین ببریم.

روش‌های اضافه کردن ادمین اینستاگرام

متاسفانه در شبکه اینستاگرام امکان این که مانند تلگرام چندین نفر را به عنوان ادمین اضافه کنید و حتی میزان دسترسی آن‌ها را محدود نمایید وجود ندارد. اما نگران نباشید، زیرا دو روش جایگزین برای این کار وجود دارد که تا حدودی مشکل و نیاز شما را برطرف خواهد نمود و می‌توانید به پیج خود ادمین اینستاگرام اضافه نمایید.

2 روش برای افزودن ادمین اینستاگرام

 

روش های اضافه کردن ادمین اینستاگرام

1 . اضافه کردن ادمین اینستاگرام با دادن نام کاربری و رمز عبور به شخصی دیگر

ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین روش حل این مشکل، دادن نام کاربری و رمز عبور پیج خود به شخصی است که قصد دارید او را ادمین صفحه خود نمایید. توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است، که در صورت انتخاب این روش حتما شخصی قابل اطمینان را انتخاب نمایید و به افراد ناشناخته اعتماد ننمایید. زیرا در صورتی که شخص مورد نظر فرد قابل اطمینانی نباشد.

مشکلات و خطران این روش:

🔹 منتشر کردن پست‌های نامربوط در صفحه شما که هم باعث شکست اقتصادی کسب و کار شما می‌گردد و در درجه‌های بدتر ممکن است برای شما مشکلات حقوقی و امنیتی به وجود بیاورد.

🔹 تغییر اطلاعات ورود به حساب کاربریتان بدون اطلاع شما و بیرون افتادن خودتان از پیج. در ضمن توجه داشته باشید که بعد از اتمام کار با یک ادمین حتما نام کاربری و رمز عبور صفحه ی خود را عوض نمایید تا از بروز مشکلات ناخواسته جلوگیری شود.

🔹 حذف پست‌ها و حتی بدتر از آن حساب کاربری شما برای همیشه، بدون آنکه خودتان اطلاعی از این موضوع داشته باشید. واضح است که در صورت بروز این اتفاقات، جبران آن بسیار سخت و در مواردی حتی نشدنی است.

🔹 دچار محدودیت های خود شرکت اینستاگرام مانند : اکشن بلاک , شادوبن و … شدن به دلیل عدم رعایت سیاست های امنیتی اینستاگرام توسط ادمین اینستاگرام انتخابی.

1- اضافه کردن ادمین اینستاگرام با دادن نام کاربری و رمز عبور به شخصی دیگر

2 . اضافه کردن ربات

ربات‌های مدیریت پیج اینستاگرامی مانند ربات CREATOR STUDIO ساخته خود شرکت فیسبوک (مالک اینستاگرام) است، که به صورت خودکار در زمانی که به آن‌ها داده شده است بدون نیاز به حضور شما اقدام به گذاشتن پست و استوری می‌نمایند. البته در این مورد نیز باید توجه داشته باشید که استفاده از ربات‌های غیر رسمی و ناشناخته نیز اصلا توصیه نمی‌گردد. در کل استفاده از ربات‌ها به صورت کلی به دلایل زیر توصیه نمی‌گردد:

🔹 منع استفاده از ربات‌ها توسط خود شرکت اینستاگرام که به تبع آن باعث بروز محدودیت‌هایی برای شما خواهد شد.

🔹 کاهش امنیت صفحه اینستاگرامتان به دلیل حضور یک ربات به عنوان شخص ثالث در پیج

🔹 نداشتن توانایی ربات در پاسخ دادن به دایرکت‌ها و کامنت‌ها بر خلاف یک انسان

3.2/5 - (4 امتیاز)
سخن نهایی
امیدواریم مطالب تهیه دیده شده در زمینه ی اضافه کردن ادمین اینستاگرام توانسته باشد توجه شما را جلب نماید، همچنین شما عزیزان همواره می توانید با تماس با همکاران ما در بخش پشتیبانی همین سایت نسبت به موضوع اضافه کردن ادمین اینستاگرام، مشاوره و راهنمایی رایگان کسب نمایید. ویرا با آغوشی باز پذیرای نظرات و سؤالات شماست؛ برای ما کامنت بگذارید.
فائزه اعلمی
فائزه اعلمی

مارکتینگ، آموزش و نوشتن ۳ علاقه‌مندی بزرگ منه! این مقالات تلفیقی از هر ۳ مورده. نظرات‌تون ارزشمنده؛ می‌خونمشون:)

سایر مقالات

جدید ترین مطالب ویرا رو از دست نده

53 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *