نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی

آپدیت شده: 08 اردیبهشت 1402
زمان مطالعه: 08 دقیقه
نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی

اینستاگرام ویرا رو دنبال کنید

اغلب افراد تصور می‌‌کنند که برای راه‌اندازی یک وبسایت باید به دانش کدنویسی تسلط داشته باشند؛ اما در واقع بدون کدنویسی نیز می‌توانید یک وبسایت حرفه‌ای راه‌اندازی کنید؛ به‌همین دلیل در این مقاله ویرا، یعنی «نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی» تصمیم داریم شما را با برخی از بهترین نرم‌افزارهایی که نیازی به دانش کدنویسی ندارند، آشنا کنیم تا با استفاده از آن‌ها وبسایت موردنظرتان را طراحی کنید.

Trulli

تایید شده توسط ویرا

طراحی سایت چگونه انجام می‌شود؟

به‌طور معمول طراحی سایت با استفاده از دانش کدنویسی انجام می‌شود که طراح سایت باید به‌صورت کامل به زبان‌های برنامه‌ نویسی آشنایی داشته باشد؛ البته روش دیگری نیز وجود دارد که شما بدون نیاز به دانش کدنویسی با استفاده از نرم افزارهای طراحی سایت، می‌توانید وبسایت خود را طراحی کنید که به آن طراحی سایت بدون نیاز به کدنویسی می‌گویند؛ در ادامه برخی از این نرم افزارها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

مطالعه بیشتر : بهترین قالب های وردپرس

 

نرم افزار ادوب ماس Adobe Muse CC

درواقع Adobe Muse CC جزو نرم افزارهای قدرتمند طراحی سایت بدون کدنویسی است که با بهره‌گیری از ویژگی air می‌توان از آن برای اجرای اکشن اسکریپت، کدهای جاوا، فلش و … استفاده کرد؛ در حالت کلی می‌توان گفت که Adobe Muse CC شباهت بسیار زیادی به InDesign و Illustrator دارد.

 

نرم افزار ادوب ماس Adobe Muse CC

 

نرم افزار Macaw for windows

با استفاده از نرم افزار سایت ساز بدون کدنویسی Macaw for windows می‌توانید انواع وبسایت‌های ریسپانسیو را طراحی کنید؛ علاوه‌بر آن این نرم افزار با نسخه ویندوز سازگاری بسیار بالایی دارد؛ قابلیت‌های نرم افزار Macaw for windows شامل موارد ذیل است:

🔹دارای قالب‌های بسیار زیبا

🔹با استفاده از آن می‌توانید فایل‌ها را به کدهای HTML و CSS تبدیل کنید.

🔹بین صفحات وبسایت ارتباط برقرار می‌کند.

🔹با این نرم افزار می‌توانید صفحات وبسایت را به شکل دلخواه دیزاین کنید.

نرم افزار Builder Easy Web Quick’n

نرم افزار ساده طراحی سایت Builder  Easy Web Quick’n جزو نرم افزارهایی است که علاوه‌بر طراحی وبسایت، می‌توانید وبسایت‌های دیگر خود را نیز به‌صورت همزمان ویرایش کنید؛ ناگفته نماند که این نرم افزار از کتابخانه نیز برخوردار است که با استفاده از آن می‌توان طراحی جذابی را برای وبسایت انجام داد.

 

نرم افزار Xara Web Designer Premium

 

نرم افزار Xara Web Designer Premium

نرم افزار سایت ساز بدون کدنویسی Adobe Edge Animate جزو آن دسته از نرم افزارهایی است که با استفاده از آن می‌توانید انواع انیمیشن‌های متحرک را طراحی کنید؛ علاوه‌ بر آن این نرم افزار به‌دلیل حجم بسیار پایینی که دارد، جزو نرم افزارهای محبوب بدون کدنویسی محسوب می‌شود.

 

مطالعه بیشتر : آموزش افزایش امنیت سایت وردپرس

 

نرم افزار Incomedia WebSite X5 Evolution v8

با استفاده از نرم افزار ساده طراحی سایت Incomedia WebSite X5 Evolution v8 در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌توانید وبسایت خود را طراحی کنید؛ از ویژگی‌های بسیار خوب این نرم افزار می‌توان به قالب‌های متنوع آن اشاره کرد.

 

نرم افزار Dreamweaver

 

نرم افزار Dreamweaver

Dreamweaver یکی از نرم افزارهای شرکت ادوب است که با استفاده از آن می‌توانید انواع وبسایت‌های حرفه‌ای را طراحی کنید؛ ویژگی بارز این نرم افزار این است که می‌توانید ویرایش وبسایت خود را در هر لحظه‌ای مشاهده کنید.

نرم افزار Xara Web Designer Premium

نرم افزار طراحی سایت فارسی Xara Web Designer Premium برای طراحی صفحات ریسپانسیو گزینه بسیار خوبی است؛ علاوه‌بر آن با استفاده از این نرم افزار می‌توانید انواع صفحات وبسایت را ایجاد کنید؛ چراکه نرم افزار Xara Web Designer Premium از کلیه استانداردهای اصول طراحی وبسایت برخوردار است.

نرم افزار وردپرس

یکی از نرم افزارهای معروف طراحی سایت، وردپرس است که اغلب افراد از این نرم افزار برای ساخت و راه‌اندازی وبسایت استفاده می‌کنند؛ درواقع این نرم افزار به‌دلیل قابلیت‌های متعدد آن به یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای طراحی سایت تبدیل شده است؛ پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نرم افزار به مقاله وردپرس چیست مراجعه کنید.

نرم افزار StudioLine Web Designer

نرم افزار طراحی سایت فارسی StudioLine Web Designer یک برنامه قدرتمند در زمینه طراحی سایت حرفه‌‌ای است که برای استفاده از آن نیازی به دانش کدنویسی ندارید؛ در واقع نرم افزار StudioLine Web Designer امکانات متعددی از جمله ویرایش لایه‌ها، ویرایش صفحات، لایه بندی پروژه و … را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

مطالعه بیشتر : مراحل ورود به طراحی سایت

 

مزیت طراحی سایت بدون کدنویسی چیست؟

🔹 در حالت کلی طراحی وبسایت با سایت سازها بسیار راحت است و نیازی به دانش کدنویسی وجود ندارد و تنها کافی است که از مناسب‌ترین نرم افزار طراحی سایت فارسی استفاده کنید تا در مدت زمان کوتاهی وبسایت شما آماده شود.

🔹 طراحی انواع وبسایت‌های مختلف اعم از طراحی سایت یک صفحه‌ای را نیز با سایت ساز می‌توان انجام داد.

🔹 باتوجه به میزان بودجه خود می‌توانید وبسایت موردنظرتان را طراحی کنید.

🔹 سایت سازهایی همچون وردپرس از خدمات پشتیبانی ویژه‌ای برخوردار هستند که در صورت بروز مشکل بتوانید آن را برطرف کنید.

🔹 سایت سازها از قالب‌های مختلفی برخوردار هستند که برحسب سلیقه خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

🔹 یکی از مهم‌ترین مزیت‌های طراحی سایت با سایت سازها، صرفه‌جویی در زمان است؛ درواقع با استفاده از نرم افزارهای طراحی سایت بدون کدنویسی در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌توانید وبسایت خود را طراحی و راه‌اندازی کنید.

🔹 نگهداری و بهینه سازی وسایت‌هایی که بدون کدنویسی طراحی می‌شوند، بسیار آسان است.

 

نرم افزار Xara Web Designer Premium

 

مقایسه قیمت طراحی سایت با کدنویسی و بدون کدنویسی

به‌طور معمول قیمت طراحی سایت بدون کدنویسی بسیار کم‌تر از هزینه طراحی سایت با برنامه نویسی است؛ زیرا در طراحی سایت با کدنویسی باید طراح کلیه قسمت‌های وبسایت را به طور کامل کدنویسی کند که به طور قطع هزینه بسیار بیشتری را نیز برای شما ایجاد می‌کند؛ علاوه‌بر آن طراح به مدت زمان بیشتری برای طراحی وبسایت نیاز دارد. قبل از سفارش طراحی سایت پیشنهاد می‌کنیم مقاله نکات مهم سفارش طراحی سایت را مطالعه کنید.

نکته مهم: توجه داشته باشید که در برخی از وبسایت‌ها ممکن است که این مسئله برعکس باشد و هزینه طراحی سایت با سایت‌سازها بیشتر شود؛ بنابراین نمی‌توان به قطعیت درباره میزان هزینه‌ها صحبت کرد. برای استعلام دقیق قیمت طراحی سایت می‌توانید با سرچ کلمه طراحی سایت تهران از شرکت‌های طراحی سایت استعلام قیمت بگیرید.

سوالات متداول

1 . طراحی سایت چگونه انجام می‌شود؟​

به‌طور معمول طراحی سایت با استفاده از دانش کدنویسی انجام می‌شود که طراح سایت باید به‌صورت کامل به زبان‌های برنامه‌ نویسی آشنایی داشته باشد؛ البته روش دیگری نیز وجود دارد که شما بدون نیاز به دانش کدنویسی با استفاده از نرم افزارهای طراحی سایت، می‌توانید وبسایت خود را طراحی کنید که به آن طراحی سایت بدون نیاز به کدنویسی می‌گویند.

2 . نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی کدام‌ها هستند؟

  • نرم افزار ادوب ماس Adobe Muse CC​
  • نرم افزار Macaw for windows​
  • نرم افزار Builder Easy Web Quick’n​
  • نرم افزار Xara Web Designer Premium​
  • نرم افزار Incomedia WebSite X5 Evolution v8​
  • نرم افزار Dreamweaver​
  • نرم افزار Xara Web Designer Premium​
  • نرم افزار وردپرس WordPress
  • نرم افزار StudioLine Web Designer​

3 . قیمت طراحی سایت با کدنویسی در مقایسه با بدون کدنویسی به‌چه صورت است؟

به‌طور معمول قیمت طراحی سایت بدون کدنویسی بسیار کم‌تر از هزینه طراحی سایت با برنامه نویسی است؛ زیرا در طراحی سایت با کدنویسی باید طراح کلیه قسمت‌های وبسایت را به طور کامل کدنویسی کند که به طور قطع هزینه بسیار بیشتری را نیز برای شما ایجاد می‌کند؛ علاوه‌بر آن طراح به مدت زمان بیشتری برای طراحی وبسایت نیاز دارد.

5/5 - (1 امتیاز)
سخن نهایی
در حالت کلی با استفاده از نرم افزار ساده طراحی سایت می‌توانید هر نوع وبسایتی را راه‌اندازی کنید؛ امیدواریم که از خواندن مقاله «نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی» لذت ببرید و اطلاعات جامعی را کسب کنید؛ شرکت پیشگامان ویرا یکی از معتبرترین مجموعه‌های مشاور طراحی سایت است که شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی می‌کند؛ پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات دقیق‌تر با مشاورین باتجربه مجموعه پیشگامان ویرا در ارتباط باشید.نظرات و سؤالات خودتان را در باکس زیر با ما در میان بگذارید.
فائزه اعلمی
فائزه اعلمی

مارکتینگ، آموزش و نوشتن ۳ علاقه‌مندی بزرگ منه! این مقالات تلفیقی از هر ۳ مورده. نظرات‌تون ارزشمنده؛ می‌خونمشون:)

سایر مقالات

جدید ترین مطالب ویرا رو از دست نده

36 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      بله، شما میتوانید از طریق اکانت @viiraco با پیج اینستاگرام ما در ارتباط باشید🌸

    1. سلام وقتتون بخیر دوست عزیز شما میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی و شماره تماس های شرکت با ما در ارتباط باشید

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز لطفا برای مشاوره آنلاین با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
      09045068252

    1. بله درسته جناب فرد پایتون برای افراد تازه کار بهتره منتهی این بسته به کار افراد داره که با چه زبان برنامه نویسی بخوان کار کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *