نمونه کارها

flipbox-image

تولید کننده انواع برقی خودرو

flipbox-image

فعالیت در حوزه مراقبت و زیبایی پوست و مو

flipbox-image

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

flipbox-image

بزرگ‌ترین فروشنده لوله مبلی و پروفیل سبک

flipbox-image

ارائه دهنده خدمات بافت، رنگرزی و تکمیل پارچه

flipbox-image

ماهان

اولین مدرسه کسب‌وکار در ایران

flipbox-image

مشاوره در کلیه امور سرمایه‌گذاری در زمینه املاک

هنری

flipbox-image

طراحی ظروف سرامیکی همراه با نوآوری

flipbox-image

ارائه دهنده خدمات بازرگانی و تامین متریال پتروشیمی

flipbox-image

صادرات و واردات محصولات غذایی، زیرمجموعه هلدینگ گلستان

flipbox-image

مشاور املاک لوکس بین‌المللی در دبی

flipbox-image

سالن زیبایی و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی

flipbox-image

مرکز مشاوره مدیران نوآفرین

دکوراسیون

flipbox-image

شرکت نوین پویان پارسیان، تولیدکننده کابینت روشویی

flipbox-image

فروشگاه تخصصی لوازم ایمنی

flipbox-image

گروه کابل‌سازی گهر البرز، تولیدکننده سیم و کابل سیلیکونی نسوز

flipbox-image

مکانی برای شکوفایی استعداد و یادگیری مهارت‌ها

نمونه کارهای طراحی سایت در ویرا

نمونه کار طراحی سایت معمولاً بهترین گزینه به منظور بررسی چگونگی عملکرد و سنجش میزان تخصص شرکت طراح است. با دیجیتالی شدن اقتصاد، طراحی سایت از الزامات مهم موفقیت در کسب‌وکار محسوب می‌شود. حتی اگر یک اپلیکیشن فعال هم داشته باشید با این حال سایت شما هنوز بهترین ابزار برای جلب اعتماد کاربران است. وب‌سایت باکیفیت باعث شناخت و برندسازی قوی‌تر شما می‌شود و می‌تواند نقطه تمایز و پیشی گرفتن شما از رقبای همکارتان به شمار رود. به وسیله سئو و تحلیل داده‌ها تبلیغات شما را هدفمند کرده و مخاطبان بیشتری را برای کسب‌وکارتان جذب می‌کند. محصولات شما را به سادگی معرفی می‌کند و بدون نیاز به نیروی فروش خدمات شما را می‌فروشد.

 ما در شرکت ویرا با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی سایت و سئو در حوزه‌های مختلف نظیر سایت فروشگاهی، صنعتی، شرکتی، آرایشی و بازرگانی دارای نمونه کار طراحی سایت هستیم. خوشبختانه در این سال‌ها توانسته‌ایم با طراحی سایت متناسب با برند و نوع کسب‌وکارها، باعث شناخته شدن و افزایش فروش انواع کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ شویم. ما برای طراحی سایت شما از دانش و متد روز برنامه‌نویسی با امکان پشتیبانی و توسعه بی‌نهایت و خلاقیت طراحان در طراحی گرافیکی سایت استفاده می‌کنیم. تمامی مراحل طراحی سایت از لحظه سفارش‌گیری تا طراحی قالب، کدنویسی و طراحی رابط کاربری را به‌صورت کاملاً شفاف و ساده در جلسات حضوری یا آنلاین با شما به اشتراک می‌گذاریم. به شما کمک می‌کنیم در همان ابتدای کار پایه‌های سئو سایتتان را قدرتمند بچینید و به نتایج درخشانی در زمینه سئو برسید.

نمونه کار طراحی سایت

مزایای طراحی سایت در ویرا

طراحی سایت باعث دیده شدن بیشتر کسب‌وکار شما شده و از این جهت شانس کسب‌وکارتان برای جذب مشتری را افزایش می‌دهد. همان‌طور که در نمونه کار طراحی سایت ویرا مشخص است، متخصصان ما متناسب با نیازهای هر برند اقدام به طراحی اختصاصی سایت می‌کنند. توجه به رابط کاربری با توجه به نوع کسب‌وکار شما و طراحی زیبایی شناسانه براساس ایده‌های شما در تمام مراحل طراحی رعایت می‌شود. ما استفاده از استانداردهای روز برنامه‌نویسی، به کمک سئو  قدرتمند و سازگار با قوانین گوگل به شما کمک می‌کنیم تا زودتر به رتبه‌های برتر گوگل برسید. به آسانی با مشتریان خود ارتباط بگیرید و در هزینه‌ها از نظر مالی و زمانی صرفه‌جویی کنید. تیم پشتیبانی ویرا نیز از ابتدا تا انتهای پیاده‌سازی سایت و نحوه مدیریت سایت همراه شما خواهد بود. در ادامه با مزایای طراحی سایت توسط شرکت ویرا بیشتر آشنا می‌شوید.

آنلاین شدن کسب‌وکار

براساس تحقیقات بیش از 80 درصد مردم از طریق اینترنت به کارهای مهم خود می‌رسند. در چنین بازار گسترده‌ای، آنلاین شدن کسب‌وکار باعث هدفمند شدن شما در همه زمینه‌های فروش، تبلیغات، تارگت‌کردن کاربر و تبدیل او به مشتری می‌شود. چرا که می‌توانید از تحلیل داده‌ها رفتار کاربران را پیش‌بینی کرده و با صرف کمترین هزینه خدمات، کالا یا برند خود را به طیف وسیعی از مخاطبان معرفی کنید. برای کسب‌وکارها عدم فعالیت در دنیای آنلاین به معنای از دست دادن سهم قابل‌توجهی از این بازار هدف است. طراحی وب‌سایت اولین گام در بازاریابی اینترنتی و از اصول اولیه دنیای دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌رود.

ارتباط بیشتر و پشتیبانی بهتر از مشتریان

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی به سمت تجارت آنلاین کشیده‌ شده‌اند. در این رقابت تنگاتنگ کسب‌وکارهایی می‌توانند گوی سبقت را از رقبا بربایند که موفق شوند ارتباط عمیق‌تری با کاربران خود برقرار کنند. طراحی سایت منطبق با ایجاد ارتباط با کاربر و پشتیبانی با کیفیت می‌تواند نرخ تبدیل کاربر به مشتری را در کسب‌وکار شما بالا ببرد.

افزایش درامد و فروش

به دلیل اینکه دنیای وب یک مرجع اطلاعاتی برای کاربران به شمار می‌رود، بسیاری از سایت‌ها می‌توانند در حین دادن اطلاعات، کاربران را به سوی محصولات خود جذب کنند. این جذب و افزایش فروش در صورتی انجام می‌پذیرد که در وهله اول جذابیت ظاهری سایت شما متناسب با کارکرد صنعت شما باشد. در مرحله بعد کاربران بتوانند اطلاعات دقیق و مفیدی درباره محصولات، خدمات و شرکت شما دریافت کنند تا باعث اطمینان آن‌ها شود. سپس بتوانند به سادگی با محصولات شما و ویژگی‌های آن آشنا شوند و رابط کاربری و روند خرید ساده‌ای را تجربه کنند. همه این‌ها منجر به افزایش مشتری و بالا رفتن فروش شما می‌شود.

سهولت در معرفی خدمات یا محصولات

طراحی حرفه‌ای وب‌سایت باعث افزایش مراجعه‌کنندگان و درنتیجه افزایش احتمال خرید آن‌ها می‌شود. البته این به شرطی است که شما بتوانید در کمترین زمان خدمات و امتیازات خود را معرفی کنید و کاربران را به سمت صفحات فروش هدایت کنید. طراحی زیبا، رابط کاربری ساده و سرعت بالا از دیگر عوامل نگه‌داشتن کاربر و تبدیل او به مشتری است.

امکانات طراحی سایت در ویرا

طراحی سایت حرفه‌ای به امکانات پیشرفته و دانش کدنویسی روز نیاز دارد. این دو عامل در کنار نیروی متخصص ویرا باعث می‌شوند شما سایتی با امنیت و سرعت بسیار بالا داشته باشید. هم‌چنین با موتورهای جستجو مانند گوگل هماهنگ و سازگار باشید تا بتوانید در جستجو به رتبه‌های بالا برسید. علاوه بر این موارد در شرکت ویرا به هر ابزار و امکاناتی دسترسی دارید تا بتوانید یک سایت شخصی با امکانات اختصاصی داشته باشید. هزینه راه‌اندازی بسیار مقرون به‌صرفه بوده، قابلیت تطبیق با دستگاه‌های مختلف و طراحی تعاملی در کنار استفاده از بهترین ابزارهای سئو می‌تواند شرکت ویرا به بهترین انتخاب برای طراحی سایت شما تبدیل کند.

قیمت طراحی سایت در ویرا

قیمت طراحی سایت ویرا براساس نوع طراحی با استفاده از کد نویسی اختصاصی یا cms و طراحی با استفاده از سیستم‌های آماده مدیریت محتوا آماده مانند (wordpress) تعیین می‌شود. هم‌چنین سفارشی‌سازی ui و ux و نوع فعالیت سایت مورد نظر مانند سایت فروشگاهی، پزشکی و … نیز با توجه به دارا بودن امکانات مختلف دارای هزینه طراحی متفاوتی خواهد بود. با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها، شرکت ویرا با توجه به امکانات و بودجه موردنظر شما مناسب‌ترین قیمت را به شما پیشنهاد خواهد داد. هم‌چنین در کنار ما پس از طراحی وب‌سایت خود، نگران سئو و بهینه‌سازی سایت خود نباشید. پس همین الان برای اطلاع یافتن از قیمت نمونه کار طراحی سایت ویرا با کارشناسان ما تماس بگیرید. هزینه طراحی سایت شما بعد از بررسی شرایط، امکانات و نیازهای شما محاسبه و تمام شرایط با در نظرگرفتن نیازهای شما اعلام می‌شود.

مشاوره رایگان قبل از طراحی سایت

مهم‌ترین و اولین گام در طراحی سایت، شناخت نیازهای کارفرما و معرفی توانایی‌های ما به عنوان طراح است؛ بنابراین پیش از سفارش شروع طراحی وب‌سایت، وظیفه ما است که اطلاعاتی در ارتباط با دامنه، سرور، نوع زبان‌ برنامه‌نویسی و امکانات تأثیرگذار به شما ارائه دهیم. تیم توسعه ویرا قبل از تصمیم شما به طراحی یا بهینه‌سازی سایت، همه شرایط از فناوری‌های جدید گرفته تا تخمین قیمت و مدت زمان روند طراحی را در یک جلسه مشاوره رایگان با شما در میان می‌گذارد. پس همین حالا تماس بگیرید و یا با پرکردن فرم منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

آماده‌اید؟

مشاوره رایگان

 به‌صورت رایگان از تیم مشاوران خبره ویرا مشورت بگیرید

اهمیت مشاهده نمونه کار طراحی سایت قبل از سفارش

اگر از ابتدا و قبل از طراحی، سایتی مطابق با نوع کسب‌وکار، اهداف برندتان و قوانین روز سئو طراحی کنید خیال شما از هزینه‌های اضافی و بهره‌وری سایتتان راحت خواهد بود. به همین دلیل بررسی نمونه کار طراحی سایت ویرا به شما کمک می‌کند تا با نحوه کدنویسی و استفاده ما از المان‌ها، دسته‌بندی‌ها، ابزار و قواعد طراحی آشناتر شوید. در ادامه ما به شما کمک می‌کنیم تا ایده‌ها و اهدافتان را به‌ خلاقیت و زبان برنامه‌نویسی تبدیل کنید. به این ترتیب می‌توانید با حداقل هزینه، حداکثر بهره‌وری را تجربه کنید. پس اگر به دنبال طراحی سایت هستید، همین حالا از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. در ادامه انواع نمونه کار طراحی سایت در ویرا را به شما معرفی می‌کنیم.

ویژگی‌های نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی

مهم‌ترین هدف سایت‌های فروشگاهی جذب مشتری و تبدیل‌شدن به جزء مهمی از زندگی کاربران است. قابلیت دسترسی به سایت در تمام شبانه‌روز باعث گستردگی خدمات سایت فروشگاهی می‌شود. این گستردگی در صورتی که با ارائه درست خدمات در سایت همراه باشد، باعث بیشتر دیده شدن برند شما و نرخ تبدیل بالا در جذب مشتری خواهد شد؛ بنابراین با داشتن یک سایت حرفه‌ای علاوه‌براینکه به کسب‌وکارتان اعتبار می‌دهید، باعث افزایش چند برابری درآمد خود می‌شوید.

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی

ویرا دارای نمونه کارهای موفق بسیاری در زمینه طراحی سایت فروشگاهی است. دسترسی همیشگی، ارائه خدمات به ساده‌ترین روش ممکن، طراحی به‌روز و نامحدود، جلب اعتماد مشتری و افزایش فروش اهداف کلی ما در این نمونه‌های طراحی سایت فروشگاهی هستند. شما هم می‌توانید با سفارش طراحی سایت فروشگاهی مختص به خود در مسیر موفقیت قدم بگذارید.

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی
نمونه کار طراحی سایت شرکتی

ویژگی‌های نمونه کار طراحی سایت صنعتی

سایت صنعتی می‌تواند به مانند یک کارخانه مجازی برای کسب‌وکار شما عمل کند. از این طریق می‌توانید محصولات خود را از سایر کالاهای موجود در بازار متمایز کنید؛ بنابراین شما به عنوان صاحب یک صنعت بهتر است هرچه زودتر از امکانات نامحدود فضای آنلاین استفاده کنید و به کمک شرکت ویرا یک وب‌سایت صنعتی به نام خودتان داشته باشید.

نمونه کار طراحی سایت صنعتی در ویرا

ویرا نمونه کارهای بسیاری در زمینه طراحی سایت صنعتی دارد. ویرا به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در لاله زار و طراحی سایت در حسن آباد برسر زبان‌هاست. متخصصان ویرا براساس مزایایی نظیر ارائه خدمات 24 ساعته، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، تبادل بی‌وقفه اطلاعات، ایجاد فرصت رشد، مدیریت و پشتیبانی از کاربران اقدام به طراحی سایت صنعتی می‌کنند.

نمونه کار طراحی سایت صنعتی
نمونه کار طراحی سایت آرایشی

ویژگی‌های نمونه کار سایت بازرگانی

از ویژگی‌های اصلی شرکت‌های بازرگانی می‌توان به ایجاد روابط دور و نزدیک داخلی و بین‌المللی اشاره کرد. سایت بازرگانی حرفه‌ای نشانی از اعتبار یک شرکت است که با استفاده از یک پلتفرم چندزبانه می‌تواند محدودیت‌های برقراری ارتباط و گسترش روابط اقتصادی با سایر کشورها را برای شما از میان بردارد.

نمونه کار طراحی سایت بازرگانی در ویرا

ما دارای نمونه کارهای بسیاری در زمینه طراحی سایت بازرگانی هستیم که از میان آن‌ها می‌توان به سایت کوروش فودز اشاره کرد. اهداف اصلی که برای طراحی این سایت بازرگانی در نظر گرفتیم موفقیت در پشتیبانی مطلوب، برندسازی قوی، معرفی شرکت و خدمات، ورود با قدرت به تجارت آنلاین، قابلیت دسترسی از تمام نقاط دنیا و افزایش فروش بوده است.

نمونه کار طراحی سایت بازرگانی
نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی

ویژگی‌های نمونه کار طراحی سایت شرکتی

در دنیای تکنولوژی امروز، استفاده از سایت شرکتی یکی از گزینه‌های افزایش اعتبار یک مجموعه به شما می‌رود. سایت شرکتی جذاب به بهترین شکل می‌تواند معرفی کننده خدمات، محصولات و مجموعه شما و درنهایت یک ابزار بازاریابی دیجیتال باشد. شرکت ویرا بهترین متخصصان را در زمینه طراحی سایت شرکتی، در کنار شما قرار خواهد داد.

نمونه کار طراحی سایت شرکتی در ویرا

ازجمله موفق‌ترین نمونه کار طراحی سایت شرکتی ویرا می‌توان به سایت گروه سنگ قاسمی (یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های استخراج و فرآوری سنگ) اشاره کرد. توسعه و گسترش فعالیت، افزایش اعتبار سازمانی، افزایش میزان فروش، جذب حداکثری مشتریان، برندینگ کسب‌وکار و کاهش هزینه‌ها سنگ بنای متخصصان ویرا برای طراحی سایت شرکتی محسوب می‌شود.

نمونه کار طراحی سایت شرکتی
نمونه کار طراحی سایت صنعتی

ویژگی‌های نمونه کار طراحی سایت آرایشی

محصولات مربوط به زیبایی و بهداشت به‌گونه‌ای شبیه به دنیای اینترنت است. چرا که هر دو همواره در حال گسترش هستند و هرگز پایانی برای آن نخواهد بود؛ بنابراین در چنین بازار پر پتانسیلی شما می‌توانید با معرفی کامل محصولات آرایشی در سایت خود باعث بیشتر دیده شدن خود شوید.

نمونه کار طراحی سایت آرایشی در ویرا

ازجمله نمونه کار طراحی سایت آرایشی ویرا می‌توان به دوتیسا اشاره کرد. اهداف اصلی که برای طراحی این سایت آرایشی در نظر گرفتیم دسترسی آسان به محصولات آرایشی، آشنایی با جزییات هر محصول، افزایش آگاهی، جلب اعتماد و درنتیجه افزایش فروش بود که خوشبختانه با موفقیت همراه بوده است.

نمونه کار طراحی سایت آرایشی
نمونه کار طراحی سایت بازرگانی

سئو

فروشگاهی

flipbox-image

تولید و عرضه کننده انواع لوازم استخر

سئو

فروشگاهی

flipbox-image

تولیدکننده و واردکننده انواع چسب برق

سئو

صنعتی

flipbox-image

فروشگاه تخصصی تجهیزات صنعتی

سئو

آرایشی

flipbox-image

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

سئو

آرایشی

flipbox-image

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

سئو

شرکتی

flipbox-image

نمایندگی رسمی تجهیزات اعلام حریق و اطفا حریق

سئو

صنعتی

flipbox-image

فروشگاه تخصصی تجهیزات صنعتی

سئو

شرکتی

flipbox-image

نمایندگی رسمی تجهیزات اعلام حریق و اطفا حریق

سئو

فروشگاهی

flipbox-image

فروشنده انواع تجهیزات چاه ارت و ملزومات مسی

سئو

صنعتی

flipbox-image

فروشنده و واردکننده انواع آداپتور و سوئیچینگ

سئو

صنعتی

flipbox-image

عرضه کننده انواع سیم و کابل برندهای معتبر

سئو

فروشگاهی

flipbox-image

فروشنده انواع تجهیزات چاه ارت و ملزومات مسی

سئو

فروشگاهی

flipbox-image

فروش انواع پارچه لباسی و پرده ای

سئو

فروشگاهی

flipbox-image

فروش انواع پارچه لباسی و پرده ای

سئو

صنعتی

flipbox-image

عرضه کننده انواع المنت های برقی

سئو

آرایشی

flipbox-image

فروشگاه انواع ادکلن مردانه و زنانه اورجینال

سئو

فروشگاهی

flipbox-image

عرضه کننده تجهیزات مخابراتی، تلفن و شبکه

سئو

فروشگاهی

flipbox-image

عرضه کننده تجهیزات مخابراتی، تلفن و شبکه

سئو

فروشگاهی

flipbox-image

عرضه کننده انواع داکت و ترانکینگ دانوب

سئو

صنعتی

flipbox-image

فروشنده انواع تجهیزات صنعتی

سئو

فروشگاهی

flipbox-image

عرضه کننده انواع داکت و ترانکینگ دانوب

سئو

صنعتی

flipbox-image

فروشنده انواع تجهیزات صنعتی

سئو

روشنایی

flipbox-image

عرضه کننده انواع ملزومات روشنایی و برقی

سئو

فروشگاهی

flipbox-image

عرضه کننده انواع باتری و سیستم سانترال

سئو

شرکتی

flipbox-image

شرکت حمل و نقل دریایی

سئو

روشنایی

flipbox-image

عرضه کننده انواع ملزومات روشنایی و برقی

سئو

شرکتی

flipbox-image

عرضه کننده به روزترین لیست قیمت انواع سیم و کابل

سئو

شرکتی

flipbox-image

عرضه کننده به روزترین لیست قیمت انواع سیم و کابل

نمونه کارهای سئو سایت در ویرا

کیفیت و میزان موفقیت نمونه کار سئو سایت شرکت ارائه‌دهنده یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید براساس آن عملکرد را بررسی کنید. شرکت ویرا با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه طراحی و سئو سایت به کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ زیادی کمک کرده است تا با بهینه سازی صفحات به بهترین عملکرد تجربه کاربری دست یابند و در کلمات کلیدی مرتبط به صفحه اول جستجوی گوگل برسند. طراحی یک سایت جذاب عالی است اما کافی نیست و بدون خدمات سئو عملاً تمام زحمات شما به باد خواهد رفت.

شرکت ویرا با ارائه تخصصی خدمات سئو و طراحی سایت در انواع کسب‌وکارهای مختلف مانند سئو سایت فروشگاهی، سئو سایت شرکتی، سئو سایت صنعتی، سئو سایت پزشکی، سئو سایت دانشگاهی، سئو سایت بازرگانی، سئو سایت آرایشی و … توانسته است به یکی از بهترین شرکت‌های فعال در این حوزه تبدیل شود.

نمونه کار طراحی سایت

مزایای سئو سایت

یک سایت باکیفیت به وسیله دریافت خدمات سئو، تحلیل داده‌ها و بررسی کلمات کلیدی مهم تبلیغات شما را هدفمند کرده و با نمایش شما به مشتریان بالقوه‌ای که به دنبال خدماتی شما هستند، مخاطبان بیشتری را برای کسب‌وکارتان جذب می‌کند. نرخ بازدید سایت را افزایش می‌دهد. محصولات شما را به سادگی معرفی می‌کند و بدون نیاز به نیروی فروش خدمات شما را می‌فروشد. هم‌چنین با بهینه سازی صفحات سایت مانند سرعت و دسترسی راحت، تجربه کاربری مخاطبان را بهبود بخشیده و باعث افزایش رضایت در کاربران می‌شود. دقت کنید حتی اگر باکیفیت‌ترین محصولات و خدمات را به کاربران ارائه دهید اما در جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارتان دیده نشوید شانستان برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کاهش می‌یابد و به مرور زمان رقبای شما جایگاه غیرقابل دسترسی از نظر برندینگ پیدا می‌کنند.

افزایش درآمد

به کمک سئو سایت، هزینه بسیار کمتری برای تبلیغات نیاز دارید و می‌توانید به طیف گسترده‌ای از کاربران دسترسی پیدا کنید. سئو سایت در حقیقت مشتریان بالقوه را از طریق کلمات کلیدی هدف قرار می‌دهد و بدون نیاز به نیروی خدماتی می‌تواند این کار یعنی معرفی و فروش را به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت مکانی تکرار کند. همین مسئله باعث افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری شده ودرنتیجه باعث افزایش فروش و درامد شما خواهد شد.

موفقیت در سئو محلی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی به سمت تجارت آنلاین کشیده‌ شده‌اند. در این رقابت تنگاتنگ کسب‌وکارهایی می‌توانند گوی سبقت را از رقبا بربایند که موفق شوند ارتباط عمیق‌تری با کاربران خود برقرار کنند. طراحی سایت منطبق با ایجاد ارتباط با کاربر و پشتیبانی با کیفیت می‌تواند نرخ تبدیل کاربر به مشتری را در کسب‌وکار شما بالا ببرد.

کاهش هزینه‌های تبلیغات

شما برای تبلیغات در بازاریابی سنتی به منابع مالی زیاد و نیروی خدماتی گسترده‌ای نیاز دارید تا بتوانید به طور گسترده باعث افزایش اعتبار نام برندتان شوید. هزینه‌های بالای رسانه‌های فراگیر و محدودیت‌های مکانی و زمانی رسانه‌های کوچک‌تر باعث مقرون‌به‌صرفه نبودن این نوع تبلیغات می‌شود. در بازاریابی دیجیتال شما به کمک طراحی و سئو سایت می‌توانید بدون هیچ محدودیتی در هر ساعت از شبانه‌روز به تبلیغات برند و محصولات خود بپردازید.

بزرگ‌تر شدن بیزینس

هرچه کاربران بیشتری از برندتان، محصول و خدمات شما آگاه باشند و شما به دامنه بیشتری از مشتریان بالقوه دسترسی خواهید داشت. هم‌چنین دسترسی به کاربران بیشتر به معنای صرفه‌جویی در بسیار از هزینه‌ها است که می‌تواند صرف گسترش و توسعه بیزینس شما شود. هم‌چنین متناسب با بزرگ‌تر شدن کسب‌وکارتان به کمک سئو سایت به مشتریان بیشتری نیز دست می‌یابید.

مشاوره رایگان قبل از سفارش سئو سایت

کارشناسان ما در مشاوره رایگان انواع نمونه کار سئو ویرا را به شما معرفی می‌کنند و توضیح می‌دهند که برای داشتن یک سایت حرفه‌ای و موفق در صفحات برتر گوگل به چه امکانات، مدت زمان، ابزار و بودجه‌ای نیاز دارید. مشاوره رایگان قبل از سفارش سئو سایت به شما کمک می‌کند تا با آگاهی کامل و چشم‌اندازی روشن برای دریافت خدمات سئو ویرا اقدام کنید؛ بنابراین بدون نگرانی با ما تماس بگیرید و یا فرم درخواست مشاوره سئو را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

پارامترهای مهم در بررسی نمونه کارهای سئو

از پارامترهای مهم در بررسی نمونه کارهای سئو را می‌توان به ارزیابی میزان بهبود رتبه در کلمات کلیدی اصلی نسبت مدت زمان دریافت خدمات سئو اشاره کرد. ارزیابی چگونگی بهینه سازی با توجه به کنترل سرعت، عملکرد و عدم نقص در صفحات سایت از دیگر مواردی است که می‌تواند به شما در بررسی نمونه کار سئو کمک کند. چگونگی عملکرد سئو سایت در انواع حوزه‌های کاری نیز از مواردی است که در بررسی انواع نمونه کار باید مدنظر قرار دهید. در پایان نسبت خدمات و امکانات سئو شرکت ارائه‌دهنده با قیمت سئو باید منطقی و مقرون‌به‌صرفه باشد. در ادامه با سایر خدمات و امکانات مهم سئو بیشتر آشنا می‌شوید.

کلمه کلیدی

تعداد و سختی کلمات کلیدی مرتبط یکی از مهم‌ترین مواردی است که در بررسی نمونه کار سئو ارزیابی می‌کنند. شما براساس کلمات کلیدی می‌توانید به حداکثر مشتریان بالقوه حوزه خود دست یابید که این می‌تواند باعث رونق برندتان شود. کلمات کلیدی از نظر نوع سختی، میزان رقابت و احتمال موفقیت در هریک از کلمات پایه اساسی توسعه بازاریابی‌ها، تدوین استراتژی‌ محتوایی و نوع تکنیک‌های سئوی سایت شما قرار می‌گیرد.

نمونه کار seo

تحلیل رقبا

شما به کمک تحلیل رقبا در بررسی نمونه کار سئو سایت می‌توانید به میزان رقابت در حوزه مورد نظر و میران موفقیت خدمات سئو مدنظر دست یابید. هر چه رقبای بیشتری در یک حوزه وجود داشته باشند شما به خدمات سئو بهتری نیاز دارید تا بتوانید به رتبه‌های نخست گوگل برسید. بررسی نمونه سئو سایت رقبا به شما کمک می‌کند تا بتوانید با تحلیل نحوه عملکرد آن‌ها در استفاده از تکنیک‌های سئویی بفهمید برای رسیدن به رتبه‌های بالاتری در گوگل به چشم‌انداز درستی از وضعیت رقابت، هزینه‌ها، سختی کلمات کلیدی، نوع تولید محتوا و مدت زمان موردنیاز برسید.

نمونه کار سئو وب سایت

حجم سرچ کلمه کلیدی در گوگل

یکی از اصلی‌ترین اهداف سئو سایت صنعتی رتبه گرفتن در کلمات کلیدی اصلی و مهم مرتبط با حوزه فعالیت شرکت شما است. در بررسی نمونه کار سئو سایت دقت کنید که هرچه یک سایت در کلمات کلیدی با حجم سرچ بیشتر به رتبه بالاتری برسد یعنی خدمات سئو بهتری دریافت شده است. رتبه گیری در کلمات کلیدی بدون رقابت با حجم سرچ پایین نمی‌تواند دلیلی بر سئو مناسب باشد.

نمونه کارهای سئو وب سایت

فاکتورهای مهم در قیمت سئو سایت

فاکتورهای مهم در قیمت سئو سایت مواردی نظیر تعداد و سختی کلمات کلیدی، نوع کسب‌وکار و میزان رقابت در آن حوزه، عمر سایت و دامنه و میانگین رتبه سایت، میزان نیاز به تکنیک‌های سئو و بهینه سازی سایت، نوع و مدت‌زمان دریافت خدمات سئو، میزان تولید محتوا شامل مقالات اختصاصی و رپورتاژها، سئو داخلی و خارجی، کیفیت دامنه و سرعت سایت را شامل می‌شوند.

انواع نمونه کار سئو سایت

شما در برای سفارش سئو می‌توانید انواع نمونه کار سئو سایت در ویرا را مشاهده و بررسی کنید. امروزه بسیاری از کسب‌وکارهای موفق از خدمات سئو مانند سئو فروشگاهی، سئو شرکتی و … استفاده می‌کنند تا با کمترین هزینه به بیشترین بهره‌وری دست یابند. در ادامه با توجه به نوع کسب‌وکارتان می‌توانید با برخی از انواع نمونه کارهای سئو سایت در ویرا آشنا شوید.

نمونه کار سئو سایت فروشگاهی

ازجمله موفق‌ترین انواع نمونه کار سئو سایت فروشگاهی ویرا می‌توان به سایت‌های آذران صنعت امرتات (تولید و عرضه‌کننده انواع لوازم استخر)، سایت الکتروچسب (تولیدکننده و واردکننده انواع چسب برق)، سایت خاورمس (فروشنده انواع تجهیزات چاه ارت و ملزومات مسی)، سایت دیباشهر (فروش انواع پارچه لباسی و پرده‌ای)، سایت مبین باتری (عرضه‌کننده انواع باتری و سیستم سانترال) و … اشاره کرد. پشتیبانی مستمر و دسترسی همیشگی، بررسی فنی و تکنیکال تدوین و اجرای استراتژی سئویی، ارائه خدماتی نظیر رفع مشکل ایندکس صفحات، بهبود تجربه کاربری و سئو خارجی، رفع مشکلات لینک سازی داخلی و … ازجمله اقدامات ما برای بهبود رتبه سایت در این نمونه‌های سئو سایت فروشگاهی هستند.

نمونه کار سئو سایت صنعتی

نمونه کار سئو سایت شرکتی

در بازار امروز استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی سایت برای شرکت‌ها یا کسب‌وکارهای خصوصی نه یک انتخاب بلکه یک الزام حیاتی برای رسیدن به موفقیت به شمار می‌رود. کسب‌وکارها به کمک سئو سایت شرکتی می‌توانند در کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیتشان به رتبه‌های نخست گوگل برسند. مشتریان بالقوه بیشتری را با کسب‌وکارشان آشنا کرده و درنتیجه فروش و درامدشان را بیشتر می‌کنند. ازجمله موفق‌ترین انواع نمونه کار سئو سایت شرکتی ویرا می‌توان به سایت‌های آتش ندا (نمایندگی رسمی تجهیزات اعلام حریق و اطفا حریق)، مسیرکالا (شرکت حمل‌ونقل دریایی) و سیم و کابل ستایش (عرضه‌کننده به‌روزترین لیست قیمت انواع سیم و کابل) و… اشاره کرد.

نمونه کار سئو سایت آرایشی

نمونه کار سئو سایت بازرگانی

بازرگانان و کارآفرینان این حوزه به خوبی می‌دانند که برای موفقیت در معرفی خدمات خود به دنیای واردات و صادرات به بازاریابی دیجیتال و در گام اول طراحی سایت بازرگانی نیاز دارند. به این ترتیب می‌توانند روابط داخلی و خارجی خودشان را گسترش داده و اعتبار برندشان را افزایش دهند و کسب‌وکارشان را به یک برند قابل‌اعتماد تبدیل کنند. ازجمله موفق‌ترین انواع نمونه کار سئو سایت شرکتی ویرا می‌توان به سایت‌ کوروش فودز (زیرمجموعه هلدینگ گلستان) اشاره کرد.

نمونه کار سئو سایت فروشگاهی

نمونه کار سئو سایت صنعتی

استفاده از خدمات سئو سایت صنعتی برای تمام تولیدکننده‌ها و کارخانه‌های فعال در صنعت از ضروریات بازاریابی به شمار می‌رود. چرا که حضور نداشتن برندتان در صفحات نخست جستجو گوگل به معنای از دست دادن بخش بزرگی از مشتریان بالقوه در آن حوزه است. ازجمله موفق‌ترین انواع نمونه کار سئو سایت صنعتی ویرا می‌توان به سایت‌های بتا ترانس (فروشنده و واردکننده انواع آداپتور و سوئیچینگ)، پاسارگاد نوین (عرضه‌کننده انواع سیم و کابل برندهای معتبر)، ایمن صنعت آریا (فروشگاه تخصصی تجهیزات صنعتی)، تکنوصنعت (فروشنده انواع تجهیزات صنعتی)، داوود المنت (عرضه‌کننده انواع المنت‌های برقی) و … اشاره کرد.

نمونه کار سئو سایت شرکتی

نمونه کار سئو سایت آرایشی

گستردگی کسب‌وکارهای مربوط به صنعت زیبایی به همراه وجود مشتریان بالقوه بی‌شمار باعث شده تا طراحی سایت آرایشی پتانسیل رشد بالایی را نصیب برندهای آرایشی و بهداشتی کند. امکان شناخت و مقایسه انواع محصولات آرایشی، سهولت دسترسی و یافتن مناسب‌ترین قیمت باعث شده بیشترین کاربران محصولات و خدمات زیبایی به دنبال خرید اینترنتی این کالاها باشند. ازجمله موفق‌ترین انواع نمونه کار سئو سایت شرکتی ویرا می‌توان به سایت‌های آویمیس (فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی)، دوتیسا (فروشگاه انواع ادکلن مردانه و زنانه اورجینال) و … اشاره کرد.

نمونه کار سئو سایت بازرگانی

اپلیکیشن

فروشگاهی

flipbox-image

 اپلیکیشن بین المللی تجارت ایران و افغانستان

اپلیکیشن

شرکتی

flipbox-image

مدیریت هوشمند زنبورستان (iot)

اپلیکیشن

فروشگاهی

flipbox-image

 اپلیکیشن بین المللی تجارت ایران و افغانستان

اپلیکیشن

شرکتی

flipbox-image

مدیریت هوشمند زنبورستان (iot)

اپلیکیشن

آموزشی

flipbox-image

اپلیکیشن آموزشی ماهان جهت استفاده کاربران و مشاوران

اپلیکیشن

آموزشگاهی

flipbox-image

اپلیکیشن آموزشی ماهان جهت استفاده کاربران و مشاوران

اپلیکیشن

پزشکی

flipbox-image

اپلیکشن بیمارستان مجازی

اپلیکیشن

ورزشی

flipbox-image

اپلیکیشن ورزشی تناسب اندام

اپلیکیشن

پزشکی

flipbox-image

دکتر تجویز

اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین پزشکی

اپلیکیشن

پزشکی

flipbox-image

دکتر تجویز

اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین پزشکی

نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن در ویرا

کسب و کارها با طراحی اپلیکیشن فرصت بی‌نظیری به دست می‌آورند تا باعث رونق و پیشرفت کسب‌وکار خود شوند. با فراگیر شدن معاملات آنلاین، کسب‌وکارهای فراوانی به سمت طراحی اپلیکیشن جذب شده‌اند. از سوی دیگر با افزایش تقاضا شرکت‌های طراحی هم رشد کردند. این مساله در عین اینکه اتقاق مثبتی است، اما انتخاب را برای صاحبان مشاغل دشوار کرده است. در این راستا یکی از راه‌های سنجش اعتبار و تخصص یک شرکت طراحی وب، این است که رزومه کاری آن مانند نمونه کار طراحی اپلیکیشن را بررسی کنید.

ما در شرکت ویرا از استاندارها و متدهای روز برنامه‌نویسی استفاده می‌کنیم و همواره متناسب با برند و نوع کسب‌وکارتان امکان پشتیبانی و توسعه نرم‌افزاری را برای شما فراهم می‌کنیم. ما در تمامی مراحل طراحی اپلیکیشن همواره به وسیله گزارش‌های آنلاین و حضوری، کارفرما را در جریان انجام امور قرار می‌دهیم. از مشاوره رایگان و درخواست اولیه مشتری گرفته تا تحلیل داده‌ها و امکانات اپلیکیشن، پیش‌نمایش قالب گرافیکی و طراحی رابط کاربری اپلیکیشن، برنامه‌نویسی و پیاده‌سازی نهایی اپلیکیشن.

از افتخارات ویرا، می‌توان به نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن در حوزه‌های مختلفی نظیر اپلیکیشن‌های فروشگاهی، اپلیکیشن‌های شرکتی، اپلیکیشن‌های آموزشی، اپلیکیشن‌های ورزشی و اپلیکیشن‌های پزشکی اشاره کرد. در ادامه به معرفی مزایای طراحی اپلیکیشن توسط شرکت ویرا در زمینه‌های مختلف می‌پردازیم.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن

مزایای طراحی اپلیکیشن در ویرا

شما با وارد شدن به موبایل افراد در خصوصی‌ترین لحظات کاربران همراه آن‌ها خواهید بود. ورود به داخل گوشی همراه کاربران به معنای دیده شدن بیشتر برند شما توسط مخاطبان است که این امر شانس استفاده از خدمات شما را بالا می‌برد. از این‌رو اپلیکیشن‌ها، امروزه جایگاه ویژه‌ای در زندگی ما دارند. به عنوان نمونه هنگام نیاز به خرید در ابتدا به اپلیکیشن‌های فروشگاهی سر می‌زنیم. این موضوع نشان‌دهنده اهمیت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است. تحلیل نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن‌ ویرا نشان می‌دهد که ما باعث تسهیل و سهولت ارتباط با مشتریان شده‌ایم. تجربه استفاده کاربران از خدمات را ارتقا بخشیده و باعث ترویج وفاداری مشتریان شده‌ایم. با صرفه‌جویی در زمان و عدم نیاز به فضای فیزیکی باعث کاهش هزینه‌های مشتری و افزایش درآمد صاحبان کسب‌وکار می‌شویم. به تقویت برندسازی شما کمک کرده و به وسیله کنترل داده‌ها، باعث هدفمندتر شدن تبلیغات شما و گسترش کسب‌وکارتان می‌شویم. به راحتی یک کلیک می‌توانید سفارش خود را برای ساخت اپلیکیشن اندروید و یا ios ثبت کنید.

ایجاد برندینگ قوی

به ادعای شرکت‌هایی که با ما نمونه کار طراحی اپلیکیشن داشته‌اند نحوه برندسازی آن‌ها پس از انتشار اپلیکیشن رشد بسیاری داشته است. شما با طراحی اپلیکیشن شخصیت برند خود را به زندگی افراد دعوت می‌کنید و داستانتان را برای کاربران تعریف می‌کنید. مسلماً اینکه افراد بیشتری شما را ببینند، به راحتی با شما ارتباط بگیرند و از خدمتان شما استفاده کنند باعث رشد و شناخت برند شما می‌شود.

پیشی گرفتن از رقبا

طراحی اپلیکیشن، شما را به فضای گسترده‌ای از امکانات تبلیغاتی و کسب درآمد وارد می‌کند. به همین دلیل حضور در تجارت آنلاین و یا ارائه بهتر خدمات آنلاین باعث می‌شود نسبت به رقبایتان احتمال موفقیت و رشد بیشتری داشته باشید.

افزایش درآمد و فروش

اینکه در دسترس افراد بیشتری باشید و این امکان را داشته باشید که در تمام مدت شبانه‌روز به کاربران خود خدمات دهید یعنی شانس بیشتری برای ارائه خدمات یا فروش کالای خود دارید. ظرفیت بالاتر به معنای نرخ بالاتر تبدیل کاربر معمولی به مشتری است. جذب مشتریان و فروش بیشتر یکی از مهم‌ترین اهداف کسب‌و‌کارها است که با طراحی اپلیکیشن محقق می‌شود.

سهولت در معرفی خدمات یا محصولات

سهولت در معرفی خدمات به نحوه طراحی رابط کاربری و ایجاد یک حس کاربرپسند در طراحی اپلیکیشن بستگی دارد. ما در شرکت ویرا براساس مفاهیم طراحی به بهینه‌سازی برنامه‌ها می‌پردازیم به گونه‌ای که به راحتی بر روی طیف وسیعی از دستگاه‌ها و سیستم‌عامل‌ها اجرا شوند.

امکانات طراحی اپلیکیشن در ویرا

طراحان ویرا از اکثر امکانات طراحی اپلیکیشن استفاده می‌کنند تا بتوانند هدف‌هایی نظیر افزایش میزان بهره‌وری، افزایش محبوبیت، برقراری ارتباط نزدیک، افزایش حفظ و نگهداری مشتریان را عملی سازند. در تحلیل نمونه کار طراحی اپلیکیشن شرکتی مشاهده کرده‌ایم که یک برنامه موبایل منطبق بر نیازهای بازار باعث ایجاد فرصت‌های رشد چندگانه در شرکت‌ها شده تا بتوانند درآمد و دامنه پیشرفت خود را گسترش دهند.

از قابلیت‌های طراحی اپلیکیشن توسط ویرا، می‌توان به امکان توسعه بی‌نهایت یعنی طراحی و ساخت اپلیکیشن با امکانات نامحدود و ظاهری اختصاصی اشاره کرد. طراحی ساده پنل مدیریتی، طراحی رابط کاربری اختصاصی و انعطاف‌پذیر، تضمین امنیت اپلیکیشن، سرعت بسیار بالا و تطابق با قوانین گوگل مبتنی بر آخرین تکنولوژی از دیگر خدمات طراحی اپلیکیشن ویرا به شمار می‌روند؛ بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید تماس با ویرا برای شروع یک مشاوره رایگان است. ما نظرات و ایده‌های شما را به خلاقیت‌های ابتکاری برای ساخت اپلیکیشن تبدیل می‌کنیم.

مشاوره رایگان متخصصین ویرا قبل از طراحی اپلیکیشن

تیم توسعه ویرا این امکان را برای صاحبان کسب‌وکار به وجود آورده است که قبل از تصمیم به طراحی یا بهینه‌سازی اپلیکیشن خود یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان ما داشته باشند. شما می‌توانید در این جلسه سؤالات و ابهامات خود از فناوری‌های جدید گرفته تا تخمین قیمت و مدت زمان روند طراحی را از ما بپرسید.

آماده‌اید؟

مشاوره رایگان

 به‌صورت رایگان از تیم مشاوران خبره ویرا مشورت بگیرید

اهمیت نمونه کار طراحی اپلیکیشن

بررسی نمونه کار طراحی اپلیکیشن به شما کمک می‌کند که درجه اول با تخصص تیم طراح و نحوه تفکر او آشنا شوید. هم‌چنین از طرفی می‌توانید المان‌ها و امکانات نزدیک به افکارتان را در این نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن بررسی کنید. موسسه آموزش عالی ماهان به عنوان نمونه کار طراحی اپلیکیشن آموزشی، اپلیکیشن دکتر تجویز به عنوان نمونه کار طراحی اپلیکیشن پزشکی، اپلیکیشن ناهور به عنوان نمونه کار طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، اپلیکیشن کندو به عنوان نمونه کار طراحی اپلیکیشن شرکتی ازجمله آخرین اپلیکیشن‌های طراحی‌شده توسط ویرا به شمار می‌روند. افزایش بهره‌وری، افزایش محبوبیت، برقراری ارتباط نزدیک با مشتری، افزایش انگیزه تعامل برای کاربران، کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد، افزایش ترویج وفاداری مشتری، افزایش حفظ و نگهداری مشتریان از مزایای طراحی یک اپلیکیشن اختصاصی است. اگر به دنبال پیاده‌سازی و ساخت اپلیکیشن موبایل اندروید یا IOS و یا وب اپلیکیشن هستید، همین حالا از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. در ادامه انواع نمونه کار طراحی اپلیکیشن در ویرا را بررسی می‌کنیم.

ویژگی‌های نمونه کار اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به شما این امکان را می‌دهد که همواره در دیدرس مشتریان باشید، از طریق نوتفیکیشن به سرعت آن‌ها را از تخفیفات و اطلاعیه‌های جدید خود باخبر کنید، ارتباط خود را با کاربران عمیق‌تر کرده و آن‌ها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید. تمامی مراحل فرآیند خرید ازجمله مشاهده، انتخاب و پرداخت وجه در اپلیکیشن فروشگاهی باید به آسانی صورت بگیرد. این ویژگی‌ها از طریق امکاناتی نظیر دسته‌بندی محصولات، پنل مدیریت حرفه‌ای، در نظرگرفتن قابلیت چندین روش پرداخت و قابلیت ارتقا به چند فروشندگی امکان‌پذیر می‌شود. هم‌چنین امکانات دیگری نظیر فیلتر حرفه‌ای و جستجو، پشتیبانی چندزبانه، امکان ثبت‌نام با شماره همراه، امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن، اتصال به شبکه‌های اجتماعی، امکان مقایسه محصولات و ارسال مطالب آموزشی را هم در اختیار دارید.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در ویرا

از چالش‌های طراحی اپلیکیشن ناهور به عنوان نمونه کار طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویرا می‌توان به چگونگی نحوه اتصال خریداران تجاری افغانستان با فروشندگان ایرانی اشاره کرد. هم‌چنین پیگیری نحوه ارسال، دریافت و فروش کالاها و خدمات در افغانستان از دیگر خواسته‌های پروژه بود. برای تأمین این نیازها همکاران ما در شرکت ویرا وب‌سایت و اپلیکیشن  ناهور را در بستر وب پیاده‌سازی کردند. خوشبختانه اپلیکیشن فروشگاهی ناهور توانسته باعث سهولت ارتباط تولیدکنندگان ایرانی با تجار افغانی شود و دسترسی به مراحل ارسال و دریافت بار را ساده و مکانیزه کند.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
نمونه کار طراحی اپلیکیشن شرکتی

ویژگی‌های نمونه کار اپلیکیشن پزشکی

اهمیت طراحی اپلیکیشن پزشکی بیشتر از سایر کاربردها است چرا که مستقیماً با سلامت جامعه در ارتباط است. افراد از طریق اپلیکیشن پزشکی می‌توانند نیازهای پزشکی خود ازجمله رزرو نوبت، خرید دارو و یا مشاوره پزشکی را انجام دهند. از دیگر مزایای اپ پزشکی می‌توان به کاهش هزینه‌ها، همراهی همیشگی و ارتباط مستقیم با بیماران، گزینه‌های فراوان در انتخاب پزشک و خدمات پزشکی اشاره کرد. معمولاً در طراحی اپلیکیشن پزشکی از امکاناتی نظیر پرداخت آنلاین حق ویزیت، پنل مدیریت و نظارت بر بیمار، ارائه تمرینات بالینی و پنل راهنماهای دارویی، دستورالعمل‌ها و پشتیبانی‌ پزشکی استفاده می‌شود.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن پزشکی در ویرا

از چالش‌های طراحی اپلیکیشن بیمارستان رسا به عنوان نمونه کار طراحی اپلیکیشن پزشکی ویرا این بوده است که چگونه می‌توان تجربه طاقت‌فرسای بیمار در بیمارستان را در یک اپلیکیشن، ساده و بهینه کرد. جواب ما توجه به حس انسانی بود؛ بنابراین از تست‌های دقیق با کاربردپذیری واقعی با استفاده از افراد واقعی استفاده کردیم. به گونه‌ای که کاربران بتوانند بدون دردسر با آن کار کنند.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن پزشکی
نمونه کار طراحی اپلیکیشن آموزشی

ویژگی‌های نمونه کار اپلیکیشن ورزشی

از انواع اپلیکیشن‌های ورزشی می‌توان به برنامه‌های تمرینی، تناسب اندام، تغذیه و مدیتیشن اشاره کرد. به‌طور کلی اپلیکیشن ورزشی برنامه‌ای برای اصلاح سبک نادرست زندگی مدرن است. در این اپلیکیشن‌ها با توجه به نوع آن از امکاناتی نظیر خدمات کاربردی مانند گام شمار یا محاسب کالری مصرفی، معرفی و فروش آنلاین تجهیزات ورزشی، ارتباط با مربیان و ارائه مشاوره ورزشی، تقویم و یادآوری روزانه، پرداخت اینترنتی، مانیتورینگ پیشرفت و انگیزه بخشی استفاده می‌کنند.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن ورزشی در ویرا

از چالش‌های طراحی اپلیکیشن آرتا بالانس به عنوان نمونه کار طراحی اپلیکیشن ورزشی توسط ویرا این بوده است که چگونه می‌توان برنامه‌ای طراحی کرد که میزان کالری و مواد مصرف روزانه را به صورت خودکار محاسبه کرده و به بهبود عملکرد ورزشی و کاهش خطرات مرتبط با تمرینات کمک ‌کند. درنهایت به کمک پیاده‌سازی حالت‌های داینامیک و الگوهای محاسباتی توانستیم به این منظور دست یابیم.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن ورزشی
نمونه کار طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

ویژگی‌های نمونه کار اپلیکیشن شرکتی

مسلما طراحی اپلیکیشن شرکتی از قابلیت‌های مختلفی برخوردار است که از آن‌ها می‌توان به ارتقا پرستیژ کاری مجموعه، مدیریت فرآیندهای ویژه، هماهنگی بخش‌های مختلف و ارائه ساده محصولات و خدمات اشاره کرد. طراحی گرافیکی جذاب از نکات مهم در طراحی اپلیکیشن‌های شرکتی به شمار می‌رود. معمولاً امکاناتی نظیر معرفی تفکیک شده محصولات یا خدمات، پنل مدیریت چند سطحی، گالری نمونه کارها با قابلیت ارسال رزومه کاری، خبرنامه، امکان ارسال نوتیفیکیشن‌های اطلاع‌رسانی، قابلیت مسیریابی آفلاین و آنلاین، قسمت تماس و پشتیبانی، پنل گزارش‌ها مدیریتی و دستاوردها در طراحی اپلیکیشن شرکتی مدنظر قرار می‌گیرد.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن شرکتی در ویرا

از چالش‌های طراحی اپلیکیشن کندو به عنوان نمونه کار طراحی اپلیکیشن شرکتی ویرا می‌توان به چگونگی طراحی سخت‌افزاری اپلیکیشن و امکان هدایت هوشمند کاربر اشره کرد. هم‌چنین طراحی دیتابیس فعال در هر دو صورت آنلاین و آفلاین دیگر چالش پیش رو بوده است.. برای تأمین این نیازها همکاران ما در شرکت ویرا یک برد کنترل‌کننده پروژه طراحی کردند. الگوریتم‌های هوشمندی نوشته شد تا کاربر بتواند با استفاده از آن  و بدون نیاز به راهنمای دیگری زنبورداری کند. در پایان یک نسخه آفلاین از اپ در گوشی کاربر تعریف شد تا با آنلاین شدن دوباره این اطلاعات سینک شوند.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن شرکتی
نمونه کار طراحی اپلیکیشن پزشکی

ویژگی‌های نمونه کار اپلیکیشن آموزشی

تعطیلی کلاس‌های حضور فیزیکی باعث رونق فضاهای آموزش آنلاین و سوق پیدا کردن کسب‌وکارها به سمت طراحی اپلیکیشن آموزشی شده است. هدف اصلی این برنامه‌ها، آموزش سریع‌تر، مؤثرتر و به‌روزتر در کنار آن ایجاد سرگرمی است. از این رو در طراحی اپلیکیشن آموزشی معمولاً از خدماتی نظیر کتابخانه‌های فروشگاهی الکترونیک، منابع کمک‌آموزشی متنی، صوتی و تصویری، امکان ایجاد کلاس‌های آنلاین یا اتاق گفتگوهای مجازی استفاده می‌کنند. اگر به دنبال طراحی اپلیکیشن آموزشی اندروید و IOS هستید با ما تماس بگیرید.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن آموزشی در ویرا

از چالش‌های برطرف شده در طراحی اپلیکیشن ماهان به عنوان نمونه کار طراحی اپلیکیشن آموزشی ویرا می‌توان به گستردگی بسیارزیاد پوشش دهی اشاره کرد. به عنوان نمونه می‌توان به وارد نمودن و دسته‌بندی خودکار صدها هزار سؤال از فرمت ورد به دیتا بیس اپ اشاره کرد. دیگر چالش عمده را می‌توان سینک کردن هم‌زمان صدا و تصویر در کلاس‌های ادوبی کانکت و مشاهده کلاس‌ها بدون نیاز به اینترنت عنوان کرد.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن آموزشی
نمونه کار طراحی اپلیکیشن ورزشی

قیمت طراحی اپلیکیشن در ویرا

هزینه ساخت اپلیکیشن در ویرا به نوع پلتفرم (اندروید یا ios و یا وب اپلیکیشن) بستگی دارد. اینکه برای هرکدام از این پلتفرم‌ها چه امکاناتی مدنظرتان است. طراحی و کدنویسی اختصاصی و سفارشی‌سازی ui و uxاز دیگر عواملی است که در محاسبه قیمت طراحی اپلیکیشن مدنظر قرار می‌گیرند. نکته مهم این است که شما هیچ محدودیتی در میزان سفارشی‌سازی و داشتن امکانات نخواهید داشت. برای اطلاع از قیمت طراحی نمونه کار اپلیکیشن با کارشناسان ویرا تماس بگیرید. کارشناسان ویرا به‌طور رایگان تمام هزینه‌ها را به شما توضیح می‌دهند.

5/5 - (1 امتیاز)